Toon posts:

Gebruikers blokkeren in DMs?

Pagina: 1
Acties:

• ZombieDimebag
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21-10-2022
Dit blijkt tot mijn grote verbazing niet mogelijk te zijn als ik het forum doorzoek..? Eerste forum wat ik ken waarop deze feature volledig lijkt te ontbreken.

Ik krijg de laatste tijd best wel veel ongewenste DMs en ik kan er niks aan doen. Er zit 1 bijzonder triest figuur tussen wat me lastig valt en ik kan niet eens vinden hoe ik de conversatie naar Trash sleep oid.

Wat kan ik doen? Mis ik iets?

Waarom is dit er niet? iemand zou je bij wijze van spreken kunnen overladen met dickpics en als gebruiker kan je er letterlijk niks aan doen. Beetje vreemd?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:31

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een DM-thread kan je wel naar de Trash sturen:

Je krijgt dan geen notificaties meer bij nieuwe replies van wie dan maar ook.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• ZombieDimebag
Zo ziet het er totaal niet uit bij mij..? Ik heb geen drop-down menu?

Waar vind ik dit?

Word momenteel lastig gevallen door een throwaway profiel wat me nu openlijk zwart probeert te maken.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:31

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat moet je gewoon zien hoor, onderaan je DM-thread.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• ZombieDimebag
Ah oke, het zat verborgen onder een uitklap pijltje. Heb deze conversatie inmiddels naar Trash gesleept waar het thuis hoort. Dank.

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:39
Dat zou top zijn, bepaalde gebruikers kunnen blokkeren in de DM. Denk niet dat het er gaat komen, maar zelfs Marktplaats doet dit beter lijkt het.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:53
ZombieDimebag schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:58:
Zo ziet het er totaal niet uit bij mij..? Ik heb geen drop-down menu?

Waar vind ik dit?

Word momenteel lastig gevallen door een throwaway profiel wat me nu openlijk zwart probeert te maken.
Je kan ook altijd een mod aanhaken om even naar de DM’s te kijken en wat aan de user te laten doen als het terecht is B)

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-02 11:46
ZombieDimebag schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:35:
Dit blijkt tot mijn grote verbazing niet mogelijk te zijn als ik het forum doorzoek..? Eerste forum wat ik ken waarop deze feature volledig lijkt te ontbreken.

Ik krijg de laatste tijd best wel veel ongewenste DMs en ik kan er niks aan doen. Er zit 1 bijzonder triest figuur tussen wat me lastig valt en ik kan niet eens vinden hoe ik de conversatie naar Trash sleep oid.

Wat kan ik doen? Mis ik iets?

Waarom is dit er niet? iemand zou je bij wijze van spreken kunnen overladen met dickpics en als gebruiker kan je er letterlijk niks aan doen. Beetje vreemd?
De reden waarom dit er niet is, is omdat het altijd mogelijk moet zijn om met elkaar te communiceren. Stel ik heb een probleem in V&A, en de verkoper blokkeerd mij omdat ie boos is, dan kan ik hem niet meer bereiken voor een eventuele oplossing. Teminste, dat is wat ik ooit gehoord heb waarom dit zo is.

Bij je bij dit soort problemen moet je gewoon contact opnemen met een mod. Mods (of alleen powermods) kunnen alle DM's inzien, dus je zult nooit een welles-nietes spelletje krijgen. Je hoeft ook geen "bewijs" te uploaden.

[Voor 3% gewijzigd door rickboy333 op 20-12-2021 11:20]

TIME TO UPGRADE !!!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Indd een modje schoppen.

Evt @Maite de Jong @ikloon of @boenkeijer die hier raad mee weten? :)

Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:33

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
rickboy333 schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:19:
[...]

De reden waarom dit er niet is, is omdat het altijd mogelijk moet zijn om met elkaar te communiceren. Stel ik heb een probleem in V&A, en de verkoper blokkeerd mij omdat ie boos is, dan kan ik hem niet meer bereiken voor een eventuele oplossing. Teminste, dat is wat ik ooit gehoord heb waarom dit zo is.

Bij je bij dit soort problemen moet je gewoon contact opnemen met een mod. Mods (of alleen powermods) kunnen alle DM's inzien, dus je zult nooit een welles-nietes spelletje krijgen. Je hoeft ook geen "bewijs" te uploaden.
Je moet geen PowerMods hebben maar admins. De titel PowerMod is ter onderscheid van de gewone gebruikersmoderaties op de frontpage, bij nieuws en reviews.
Gewone mods (en dus ook de standaard PowerMods) kunnen dus niet bij willekeurige DM's

[Voor 5% gewijzigd door Dirk op 20-12-2021 19:17]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee