Speling opzet stukken Dyson

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-05 23:08
Sinds een kleine maand heb ik een Dyson V15 die ik in een mooie black friday aanbieding heb gekocht. Sinds een paar dagen valt het mij op dat er op alle opzetstukken veel speling zit zodra je ze aan de stofzuiger koppelt. Met name met de “stang” opzetstukken lijkt het net alsof je met en gammele bezem bezig bent. Er ontsnapt geen zuigkracht, maar het voelt niet goed. Zijn er meer mensen die dit probleem met een soortgelijke Dyson ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:16

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Een klein beetje is vrij normaal.
Maar misschien moet je eens een video maken en hier plaatsen ter beoordeling. Anders blijft het maar gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Je hebt helemaal gelijk @Psycho_Mantis , bij deze even een foto. Ik kan hem dus op en neer bewegen, maar ook licht naar links en rechts. Hij sluit dus ook niet helemaal goed aan. Filmpje was even lastig om zo snel te maken! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwTP6LmGdO5gNdqzdJc8yCWHTfo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nX9GyGMsPmh0BOrqhSZr3YD.jpg?f=fotoalbum_large

Al komt dit eerlijk gezegd het dichtsbij in de buurt, en speelt het dus blijkbaar vaker:
[YouTube: Dyson V11 wand wobble]

[ Voor 19% gewijzigd door GertJan2012 op 21-12-2021 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:16

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

GertJan2012 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:34:
Je hebt helemaal gelijk @Psycho_Mantis , bij deze even een foto. Ik kan hem dus op en neer bewegen, maar ook licht naar links en rechts. Hij sluit dus ook niet helemaal goed aan. Filmpje was even lastig om zo snel te maken! [Afbeelding]

Al komt dit eerlijk gezegd het dichtsbij in de buurt, en speelt het dus blijkbaar vaker:
[YouTube: Dyson V11 wand wobble]
Ik heb even vergeleken, maar bij mij is de speling exact hetzelfde als in de video.
Dus ik denk dat dit normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:30:
[...]

Ik heb even vergeleken, maar bij mij is de speling exact hetzelfde als in de video.
Dus ik denk dat dit normaal is.
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Maar vind het voor een stofzuiger van 600 euro wel een flinke tegenvaller

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat had ik 20 jaar geleden al met mijn Dyson, het is allemaal plastic fantastic met een marketingsaus. Ik denk dat veel mensen dat verwarren met kwaliteit.
Pagina: 1