Ik zoek een?
momenteel staat mijn OS op een redelijk bejaarde ssd :
pricewatch: Kingston SSDNow V300 120GB
om deze te vervangen overweeg ik ofwel een betere SATA 3s ofwel 1 van mijn 2 M2 slots voor een 3.0 schijf.(1 zal worden ingenomen door een drive puur voor gaming)
de reden waarom ik dit vraag is simpelweg indien het verschil in die prestaties eigenlijk minimaal zijn ( puur voor OS) verkies ik mogelijk toch liever de SATA aansluiting zodat ik een M2 slot vrijhou voor andere latere toepassingen en uitbreidingen(ik ga mij meer op video bewerking territory begeven)
voorts weet ik dat ik bij 2 bezette M2 slots 4 Sata aansluitingen overhou op mijn moederbord,wat pirma is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i] louter puur windows op runnen/i]
modellen die ik overweeg voor beide beide denkpistes zijn:
pricewatch: Samsung 970 Evo Plus 250GB
en
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 250GB
Ik vind beide momenteel voor rond de 40€ terug wat prima is.
maar prijs is niet mijn grootste zorg, ik wil vooral weten of dit een zinnige redenering is of raden jullie toch aan om dat M2 slot in te palmen
momenteel staat mijn OS op een redelijk bejaarde ssd :
pricewatch: Kingston SSDNow V300 120GB
om deze te vervangen overweeg ik ofwel een betere SATA 3s ofwel 1 van mijn 2 M2 slots voor een 3.0 schijf.(1 zal worden ingenomen door een drive puur voor gaming)
de reden waarom ik dit vraag is simpelweg indien het verschil in die prestaties eigenlijk minimaal zijn ( puur voor OS) verkies ik mogelijk toch liever de SATA aansluiting zodat ik een M2 slot vrijhou voor andere latere toepassingen en uitbreidingen(ik ga mij meer op video bewerking territory begeven)
voorts weet ik dat ik bij 2 bezette M2 slots 4 Sata aansluitingen overhou op mijn moederbord,wat pirma is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i] louter puur windows op runnen/i]
modellen die ik overweeg voor beide beide denkpistes zijn:
pricewatch: Samsung 970 Evo Plus 250GB
en
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 250GB
Ik vind beide momenteel voor rond de 40€ terug wat prima is.
maar prijs is niet mijn grootste zorg, ik wil vooral weten of dit een zinnige redenering is of raden jullie toch aan om dat M2 slot in te palmen