Vraag

• JayDawg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-02 20:44
Ik zoek een?
Voor een vriendin zoek ik een tablet om Netflix/Youtube op te kijken en te videobellen

Wat is je budget?
200 euro

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb tot nu toe gevonden: De Lenovo M10 plus FHB (2nd gen), Nokia T20 en Samsung A7

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van deze is aan te raden? Ik lees over allemaal wel wat minpunten. Netflix certificeringen, slechte wifi verbinding, slechte camera, etc. Zou ook fijn zijn als de tablet een normale koptelefoon/headset ingang heeft

Alle reacties

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-03 21:21
Je zou nog kijken naar de Realme Pad. Die kost nu €209 op Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...nU18QaAmkxEALw_wcB&cntd=1. Die beschikt helaas niet over een koptelefoon/headset ingang.

Hier kan je ze zelf allemaal makkelijk vergelijken :): https://www.kimovil.com/e...amsung-galaxy-tab-a7-2020

• JayDawg
Thanks, dat zou ook nog een optie zijn. De 8MP front cam is misschien wel fijn voor videobellen. In de specs en op de foto lijkt hij wel een 3,5mm output te hebben

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:48
Ik stond voor dezelfde keuze en heb de Realme pad gekocht. Werkt mooi en snel, en kan gewoon een koptelefoon in. Nadeel is wel dat er in nederland geen hoesje voor te krijgen is.

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-03 21:21
JayDawg schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:35:
Thanks, dat zou ook nog een optie zijn. De 8MP front cam is misschien wel fijn voor videobellen. In de specs en op de foto lijkt hij wel een 3,5mm output te hebben
Op Kimovil staat dat die geen audio jack heeft, maar ik heb net even een review bekeken waar ik duidelijk een audio jack zag

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:30
Microsoft Surface Go 2 al eens bekeken?

De Lenovo mis je inderdaad de Netflix certificaten.
De Nokia is volgens mij de enige tablet of 1 van de weinige en heb ik vraagtekens wat betreft support.
De Samsung functioneert als tablet prima.

PSN ID = Jorco

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:30
@JayDawg
de nieuwe samsung A8 , de 64gb versie heeft 4 gb ram
nu bij bol.com incl select korting €244,-

https://www.bol.com/nl/nl...j-1AsQ_0_1.2.ProductImage

[Voor 41% gewijzigd door nuffy op 30-12-2021 17:53]

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:36
vraag en aanbod
max prijs 200
verkoper 4 sterren of meer

Kijk eens wat daar uitkomt (bij gelijke keuze de tweaker die het meeste producten verkocht heft, liefst over zo lang mogelijke tijd en je hebt vast een goed persoon om van te kopen.)
Ik zou voor deze gaan
V&A aangeboden: Asus Transformer Book T300CHI-FL042H
lang tweaker en ik vind die transformers zo leuk

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:36
Gelukkig nieuwjaar TS, nog nieuws?

• JayDawg
Thanks voor alle aanbevelingen. We hebben ze vergeleken en een lading reviews gelezen/gekeken en uiteindelijk bij de Nokia T20 uitgekomen. Bevalt goed so far :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee