Toon posts:

Is 2 VideoCards ook mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn bezit heb ik nu een 3dfx Voodoo4 4500PCI en ik heb vanmidag een Gainward Cardexpert GeForce3 ViVo Golden Sample besteld bij Gistron GmbH .

De bedoeling is het zelfde wat ik melde met die Sound Blasters, de GF3 in de AGP en de V4 in PCI Slot 2.

Die V4 heb ik nodig voor Glide Proggies en die GF3 voor het zware werk, dus Ik vraag aan jullie, is dit ook mogelijk?

Verwijderd

hehe heb jij alles dubbel :P

ff serieus, dit kan zonder probs *D

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Nooit van Multi Monitor gehoord?

Ja, het is dus mogelijk, alleen is het zonde dat je een dure kaart er bij koopt om wat oude glide proggies te draaien. Had je beter een 2ehands voodoo2 12 mb kaartje kunnen kopen voor een paar tientjes.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:23 schreef E-Vix het volgende:
Nooit van Multi Monitor gehoord?

Ja, het is dus mogelijk, alleen is het zonde dat je een dure kaart er bij koopt om wat oude glide proggies te draaien. Had je beter een 2ehands voodoo2 12 mb kaartje kunnen kopen voor een paar tientjes.
nou die V4 had ik al, maar die GF3 ViVo is voor mijn Video bewerking nodig, en die 2 sound blasters zijn om via 2 versterkers het geluid te mengen, waarop die AWE 64Gold nog een Roland E-14 Keyboard op aangesloten zit, in andere woorden het idiale spul voor mijn studiotje (thuis op mijn Zolder).

Op die Gf3 komt een DVI monitorvan EIZO of iiyama en op die V4 een gewone 17 Dell monitor.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

verkeerd begrepen... Ik dacht dat je die 4500 er bij had gekocht...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 00:02 schreef E-Vix het volgende:
verkeerd begrepen... Ik dacht dat je die 4500 er bij had gekocht...
Nee , ik heb die GF3 ViVo erbij gekocht.

Maar dat kan gebeuren, we maken allemaal wel eens een vergissing , geeft niet hoor. :7

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kreeg vandaag me Gainward Cardexpert GeForce3 Power Pack!!! ViVo Golden Sample binnen.... Dat ding is volaan
R-O-O-D man!! Lache!! en het werkt goed met die
3dfx Voodoo4 4500 PCI in slot 2 , no problems!! bedankt voor de hulp mensen!!! :9~ :9~ :9~
Pagina: 1