Toon posts:

Apps op iPhone onthoudt accounts na verwijderen en reinstall

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• L-Tester
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19-12-2021
Ik leen tijdelijk een iPhone van iemand, de iPhone is gereset naar fabrieksinstellingen. Er stonden dus ook geen niet-standaard apps meer op, echter toen ik apps downloadde waren sommige apps nog ingelogd op het account van diegene waarvan ik de iPhone leen.. O.a. Instagram en Spotify. Ook is het het geval dat als ik bijvoorbeeld een app verwijder en opnieuw download, de app op de een of andere manier mijn login gegevens onthoudt terwijl ik de app helemaal had verwijderd van de telefoon. Ik log gwn in met e-mail, dus niet met Apple of iets.

Hoe kan ik dit uitschakelen of voorkomen en ook deze gegevens verwijderen, dus dat ze niet onthouden blijven.

Ik heb nooit eerder iOS gebruikt, dus heb echt zero kennis met Apple. 😁 Hopelijk kan iemand me verder helpen aangezien ik nergens op internet iets vergelijkbaars kan terugvinden.

Alle reacties

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dat is vreemd? Heb je hem al opnieuw gereset?

AMD Ryzen 7 5700X/AMD 7900 XTX/H1 V2 2022 -  MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - 14 Pro Max 512GB -  iPad Pro 2021 12.9

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:11

sanzut

It's always christmas time

Gebruik je wel je eigen Apple ID op de iPhone ?

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:47

Aiii

何これ

Je hebt het knopje Reset gebruikt ipv Erase All Settings and Content.

https://www.tenorshare.co...content-and-settings.html

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee