Ik leen tijdelijk een iPhone van iemand, de iPhone is gereset naar fabrieksinstellingen. Er stonden dus ook geen niet-standaard apps meer op, echter toen ik apps downloadde waren sommige apps nog ingelogd op het account van diegene waarvan ik de iPhone leen.. O.a. Instagram en Spotify. Ook is het het geval dat als ik bijvoorbeeld een app verwijder en opnieuw download, de app op de een of andere manier mijn login gegevens onthoudt terwijl ik de app helemaal had verwijderd van de telefoon. Ik log gwn in met e-mail, dus niet met Apple of iets.
Hoe kan ik dit uitschakelen of voorkomen en ook deze gegevens verwijderen, dus dat ze niet onthouden blijven.
Ik heb nooit eerder iOS gebruikt, dus heb echt zero kennis met Apple. 😁 Hopelijk kan iemand me verder helpen aangezien ik nergens op internet iets vergelijkbaars kan terugvinden.
Hoe kan ik dit uitschakelen of voorkomen en ook deze gegevens verwijderen, dus dat ze niet onthouden blijven.
Ik heb nooit eerder iOS gebruikt, dus heb echt zero kennis met Apple. 😁 Hopelijk kan iemand me verder helpen aangezien ik nergens op internet iets vergelijkbaars kan terugvinden.