Een tijdje geleden is mijn vader op bezoek geweest met zijn mobiele werkplaats en hebben we mijn Aopen HX08 even onder handen genomen. Niets ernstigs, gewoon de 'reguliere' mods, maar dan wel netjes afgewerkt.
Dankzij Mighty1 heb ik nu ook een paar strakke plaatjes:
Front intake (12 cm fan met airduct gemaakt van een saladebakje):

8 cm fan gericht op de processor:

2x 8cm fans achterin boven voeding (geperforeerde metaal uitgezaagd en fingerguards voor in de plek gezet):

12 cm fan in de losse bovenkap:

Fanbus met 4x 7/12v schakelaars met dual leds:

Klemmen van zijpaneel verbogen zodat je het niet helemaal naar achter hoeft te schuiven (wat ook niet meer kon vanwege de 8 cm fan):

Omdat ik het niet veilig vond om de normale manier van fan-connectors te gebruiken (female aan de fan, male aan moederbord/fanbus) heb ik losse connectors gekocht en het male deel aan de fans gezet en female deel aan fanbus:

Voor meer plaatjes (en vooral groter
) klik hier
Dankzij Mighty1 heb ik nu ook een paar strakke plaatjes:
Front intake (12 cm fan met airduct gemaakt van een saladebakje):

8 cm fan gericht op de processor:

2x 8cm fans achterin boven voeding (geperforeerde metaal uitgezaagd en fingerguards voor in de plek gezet):

12 cm fan in de losse bovenkap:

Fanbus met 4x 7/12v schakelaars met dual leds:

Klemmen van zijpaneel verbogen zodat je het niet helemaal naar achter hoeft te schuiven (wat ook niet meer kon vanwege de 8 cm fan):

Omdat ik het niet veilig vond om de normale manier van fan-connectors te gebruiken (female aan de fan, male aan moederbord/fanbus) heb ik losse connectors gekocht en het male deel aan de fans gezet en female deel aan fanbus:

Voor meer plaatjes (en vooral groter
edit:
Even een update gemaakt op de site en daarvoor urls van plaatjes veranderd
Even een update gemaakt op de site en daarvoor urls van plaatjes veranderd