Hoi hoi,
ik had een vraagje over Anti-Cheat Expert van Tencent.
https://intl.cloud.tencent.com/product/ace
de laatste tijd speel ik best wel vaak myth of empires en sinds kort gebruiken ze een anticheat programma van tencent.
om het simpel te zeggen ik heb er de kracht niet voor om alle zooi uit tezoeken om te checken of het niet shady is. tweakers.net if for better or worse een website die ik soort van vertrouw voor mijn IT informatie.
ik kan erg weinig vinden over de voordelen of de nadelen van deze anticheat (redflag nr1.)
sorry en de eigenaren is tencent, en ik vertrouw het niet helemaal.
ik probeer er achter te komen hoe diep deze anti cheat in mijn systeem kan kijken.
ik heb hier gewoon niet de kennis en kracht voor om dit allemaal echt goed uit tezoeken.
heeft hier iemand voor mij een samenvatting van deze anticheat software.
graag met wat indept bronnen die ik kan lezen in plaats van overal te moeten zoeken.
kan gewoon even niet into the rabbit hole gebruiken om dit moment.
kan iemand licht in het duister schijnen ?
Cheers,
ik had een vraagje over Anti-Cheat Expert van Tencent.
https://intl.cloud.tencent.com/product/ace
de laatste tijd speel ik best wel vaak myth of empires en sinds kort gebruiken ze een anticheat programma van tencent.
om het simpel te zeggen ik heb er de kracht niet voor om alle zooi uit tezoeken om te checken of het niet shady is. tweakers.net if for better or worse een website die ik soort van vertrouw voor mijn IT informatie.
ik kan erg weinig vinden over de voordelen of de nadelen van deze anticheat (redflag nr1.)
sorry en de eigenaren is tencent, en ik vertrouw het niet helemaal.
ik probeer er achter te komen hoe diep deze anti cheat in mijn systeem kan kijken.
ik heb hier gewoon niet de kennis en kracht voor om dit allemaal echt goed uit tezoeken.
heeft hier iemand voor mij een samenvatting van deze anticheat software.
graag met wat indept bronnen die ik kan lezen in plaats van overal te moeten zoeken.
kan gewoon even niet into the rabbit hole gebruiken om dit moment.
kan iemand licht in het duister schijnen ?
Cheers,
Other than the laws of physics, rules have never really worked out for me.