Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 16:48
Wat ga je met je laptop doen?
Het gaat vooral voor games te spelen, netflix, bankzaken, enzo.

Wat is je budget?
1200€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, want is ter vervangen van mijn desktop. Want de speelkamer wordt vervangen door een kinderkamer.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voorkeur voor AMD en een azerty toetsenbord

Welke games
Cyberpunk
Tales of Arise
Vampire: The Masquerade
Babylon's Fall
UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection
Forspoken

Mening over de onderstaande producten
MSI Alpha 15 B5EEK-012BE
GIGABYTE G5 KC

[ Voor 12% gewijzigd door MiAnVaSa op 18-12-2021 19:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 16:48
Niemand ervaring met de twee onderstaande laptops of andere laptop die jullie kunnen adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 16:01
@MiAnVaSa waar je rekening mee moet houden is dat er verschillende TDP 3060 GPU's worden geleverd in laptops (zelfde geldt voor 3070 en 3080, maar met jouw budget zijn die niet toegankelijk). Meer TDP = meer FPS (en ook meer warmte, maar sommige laptops hebben daarom ook betere koeling)

Nu weet ik niet precies welke TDP in bovenstaande laptops wordt gebruikt, maar dat kan je eenvoudig vinden op Google met een beetje Google-FU.

Ik weet dat de Lenovo Legion 5 in ieder geval wel een full TDP 3060 bevat, en die zal ook binnen jouw budget passen met een beetje creativiteit (kortingscode gebruiken of een deal zoeken, specs aanpassen etc).

[ Voor 16% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 13-01-2022 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

MiAnVaSa schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 06:51:
Niemand ervaring met de twee onderstaande laptops of andere laptop die jullie kunnen adviseren?
Als je wat andere topics bekijkt zie je dat vaak worden aangeraden; Lenovo Legion 5 (Pro) en Dell G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-06 22:45
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:39:
@MiAnVaSa waar je rekening mee moet houden is dat er verschillende TDP 3060 GPU's worden geleverd in laptops (zelfde geldt voor 3070 en 3080, maar met jouw budget zijn die niet toegankelijk). Meer TDP = meer FPS (en ook meer warmte, maar sommige laptops hebben daarom ook betere koeling)

Nu weet ik niet precies welke TDP in bovenstaande laptops wordt gebruikt, maar dat kan je eenvoudig vinden op Google met een beetje Google-FU.

Ik weet dat de Lenovo Legion 5 in ieder geval wel een full TDP 3060 bevat, en die zal ook binnen jouw budget passen met een beetje creativiteit (kortingscode gebruiken of een deal zoeken, specs aanpassen etc).
Dit is een belangrijke naar mijn mening dan. Gaat de laptop trouwens in de woonkamer gebruikt worden, zorg dan dat je een stille game laptop neemt, want er zijn er genoeg die flink lawaai maken tijdens het gamen..