Nee, natuurlijk doet een draad zonder koper erin niets...
Zo'n stoffen draadje is meestal om een kabel of snoer steviger te maken. Wel bijzonder dat je er 2 hebt, of komen er bij de stekker ook 2 snoeren bij elkaar?
Zo'n stoffen draadje is meestal om een kabel of snoer steviger te maken. Wel bijzonder dat je er 2 hebt, of komen er bij de stekker ook 2 snoeren bij elkaar?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
(Verwijderd, ging wat mis)
[ Voor 95% gewijzigd door luuksnijmegen op 18-12-2021 18:35 ]
Trek ontlasting zit er al inkoppie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:29:
Ik schat dat dat voor de trekontlasting is....
Met 'iets doen' bedoelde ik uiteraard niet een signaal doorgeven, maar bijvoorbeeld trek ontlasting. Die zit er al in. In de oude stekker zaten 2 draden los en deze 2 ook, dus ik wist niet of ze ook ooit vast zaten of niet...Xander schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:29:
Nee, natuurlijk doet een draad zonder koper erin niets...
Er komen inderdaad 2 snoeren met meerdere draadjes bij elkaar. Uit elke een stoffen draadje.
[ Voor 5% gewijzigd door luuksnijmegen op 18-12-2021 18:36 ]
Dat is puur voor mechanische sterkte van het snoer.luuksnijmegen schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:34:
Er komen inderdaad 2 snoeren met meerdere draadjes bij elkaar. Uit elke een stoffen draadje.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9bRV85T52oYlhOyNq2U56ZZk.jpg?f=user_large)
Hoef je niets mee.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Okay, thanks! De kabel zit bij de nieuwe plug ook met zo'n bruggetje vast, en er zat al een trekontlasting op. Zojuist alles in elkaar, lijkt goed te werken.Xander schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:41:
[...]
Dat is puur voor mechanische sterkte van het snoer.
[Afbeelding]
Hoef je niets mee.
Pagina: 1