Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zelf zou ik gekozen hebben voor 'aparte' of 'losse' afstandsbediening.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik zou het hele woord gewoon laten vallen, het voegt niks toe aan de zin.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
@Fiber Dank voor de feedback! Het was geen vertaling, maar een manier om aan te duiden dat het om een afstandsbediening gaat die alleen de dongle kan besturen. Het gaat dus niet om een universele of anderzijds gewoon te gebruiken afstandsbediening. Waarschijnlijk is deze toevoeging zoals @Hooglander1 suggereert voor de meeste Tweakers overbodig, maar voor de niet nerds onder de lezers voegt het hopelijk toch iets toe!
Ik snap dat je dat bedoelde, maar zou het niet eerder noemenswaardig zijn als er een of andere universele remote bij geleverd zou worden?YannickSpinner schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:19:
@Fiber Dank voor de feedback! Het was geen vertaling, maar een manier om aan te duiden dat het om een afstandsbediening gaat die alleen de dongle kan besturen. Het gaat dus niet om een universele of anderzijds gewoon te gebruiken afstandsbediening. Waarschijnlijk is deze toevoeging zoals @Hooglander1 suggereert voor de meeste Tweakers overbodig, maar voor de niet nerds onder de lezers voegt het hopelijk toch iets toe!
Toegewijd is simpelweg geen Nederlands.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
@Hooglander1 Nu zeg je me wat! Het is een anglicisme, terwijl ik er heilig van overtuigd was dat de Engelse betekenis van het woord ook in het Nederlands gold. Niet dus. Het artikel is aangepast, dank je voor de feedback 

Toegewijd is op zich wel Nederlands, maar dan meer voor personen denk ik. Als in: Mijn toegewijde man of echtgenoot of verpleegster of zo.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Exact, toegewijd betekent zoiets als 'met heel veel inzet'. Nu zal de afstandsbediening ongetwijfeld zijn best doen, maar toegewijd gaat misschien een beetje ver 

Pagina: 1