DS-KV6113-WPE1(B) toevoegen in Synology Surveillance Station

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobalt60
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 13:42
Hallo,

Ik ben nu al een hele middag en avond bezig om mijn nieuwe DS-KV6113-WPE1( B ) deurbel toe te voegen aan mijn SS.
Als ik alle parameters invul en op testen klik dan geeft hij aan dat de camera is gevonden (kan ook allerlei settings zien/aanpassen), maar zodra ik terug kom in het overzicht van mijn toegevoegde camera's staat er een tijd lang 'activeren' waarna er telkens komt te staan dat de verbinding is verbroken. Ik krijg ook geen beeld te zien overigens.

Als ik het rtsp pad open in VLC dan krijg ik gewoon de feed van de deurbel te zien. Ik heb de poorten ook voor mijn LAN op toestaan gezet in de firewall van Synology, wat doe ik verkeerd? Google biedt verder helaas geen soelaas meer, vandaar de vraag hier in de hoop dat er bij iemand een lichtje gaat branden.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobalt60
En dan zal je net zien dat ik het heb opgelost door geen ONVIF te selecteren maar door gebruiker gedefinieerd pad via rtsp. DOH!

Maar voor een ieder die tegen het zelfde probleem aan gaat lopen, laat dit topic daar een hulpbron voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-05 10:16
Hallo,

Heeft u een voorbeeld van welk pad u gebruikt via rtsp, ik loop tegen hetzelfde aan bij een qnap ts 453a nas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobalt60
rtsp:/admin@ pass@192.168.178.***:554/ch1/main/av_stream

[ Voor 87% gewijzigd door cobalt60 op 30-01-2022 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Brush
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 02-02-2024
Na het installeren van het device pack in Surveillance Station kon ik de DS-KV6113-WPE1 uit de HikVision lijst met apparaten kiezen (plug & play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-05 10:16
Bedankt voor jullie aanvulling, ik ben er nog niet verder mee gegaan maar zal bovenstaande mogelijkheden eens proberen en zal laten weten of dit bij mij ook gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkP
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-04 12:39
Beste tweakerts,

Is iemand hier ooit verder mee gekomen? Ik heb ook de KV1663, verbinding met SS via RTSP is gelukt, maar op PC zowel via browser als SS client geen live feed.

Dank!

Edit: wanneer ik zeg dat verbinding met SS is gelukt, wil dat zeggen dat SS opnames maakt (zie ik terug in de NAS) én dat ik zelfs de audiostream hoor in de live feed, maar het beeld in de live feed blijft grijs. Ik heb al zitten pielen met GPU accelleratie aan/uit, buffering, kwaliteit van stream, verwijderen en weer toevoegen etc, maar vooralsnog zonder resultaat ;/

[ Voor 50% gewijzigd door ThinkP op 01-07-2022 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkP
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-04 12:39
Het is gelukt via deze tip:

If you are encounter the display issue, you can try switch the config of "Streaming information source" at IP Camera > Device Settings > Advanced >RTSP & RTP Setting.

https://community.synology.com/enu/forum/17/post/32076
Pagina: 1