Toon posts:

iphone 6 en outlook "controleren accountgegevens niet.."

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bladerdiblabla
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2021
Hoi,
de meeste mailmapjes waren plots leeg. Via webmail gecontroleerd, er staat echt wat in.
Mailaccount verwijderd van het toestel en opnieuw ingevoerd

nu krijg ik de melding "controleren accountgegevens niet mogelijk"

internet beschikbaar, verder werkt alles lekker
Software versie 12.5.5 toestel type A1586

Gezocht naar oplossing, maar anders dan account opnieuw opvoeren kom ik niks bruikbaars tegen.

iemand een suggestie?
alvast bedankt

Alle reacties

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:14

Speedmaster

Make my day...

Wachtwoord misschien te lang...?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Outlook-app, iPhone e-mail ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:23

nelizmastr

Goed wies kapot

Die melding betekent toch echt dat of de inlog niet klopt, of de server instellingen.
Het heeft an sich weinig met de iPhone te maken.

Vroeger kon je Exchange servers die alleen een self signed certificaat hadden ook toevoegen, dat kan sinds enige tijd al niet meer op iPhones.

Mocht dit van je werkgever zijn, even de helpdesk bellen.

I reject your reality and substitute my own

• bladerdiblabla
een week geleden werkte het nog prima met dat wachtwoord, en op de ipad werkt het ook gewoon nog.
Ik heb en wachtwoord reset gedaan, ipad vindt dat prima maar de telefoon blijft lege mappen tonen

• bladerdiblabla
het gaat om een outlook.com account. volgens mij vullen de servergegevens automatisch. Maar dat is wel een goeie, ik ga kijken of ik dat kan controleren ergens.

• bladerdiblabla
het gaat al mis bij het opvoeren van een nieuw account voor outlook.com. op de ipad komt er dan een inlogscherm voor microsoft, bij de telefoon dus die foutmelding dat controle niet mogelijk is.

even google op iphone 6 outlook.com geeft dit:
"With the release of iOS14 for iPhones and iPads, Microsoft is changing the minimum iOS system requirements for updates to Outlook for iOS and watchOS. Outlook for iOS is supported on the two most recent versions of iOS, and Microsoft is preparing to remove support for older versions. This means that phones older than an iPhone 6s and any iOS devices running iOS 12 or older will no longer receive Outlook app updates. "
Dus by design blijkbaar :(
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee