Toon posts:

Netgear router internet gateway RT314

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekozen om deze te kopen in plaats van de linksys

maar waar kan ik die netgear kopen ..
bij inmac hebben ze hem voor 575 incl btw en verz kosten..

is er nog een andere winkel waar ze hem binnen 3 dagen kunnen afleveren voor ongeveer de zelfde prijs..

ik heb namelijk geen zin om me eerst bi jdie inmac aante melden.. ( kvk faxen.. wachten.. bla bla .. )

p.s niemand problemen met de Netgear router internet gateway RT314?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Kerel, je Caps Lock zit vast ofzo :(
Ik voel me nu niet meteen geroepen je te helpen, zulke topic titels zijn gewoon vreselijk irritant :(

En hier hebben ze de pricewatch voor uitgevonden. Als ie daaar niet in staat weet ik het ook niet verder.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry .. ik had copy / Paste gedaan bij Inmac... was niet me bedoeling hoor...

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:44 schreef marcje het volgende:
Sorry .. ik had copy / Paste gedaan bij Inmac... was niet me bedoeling hoor...
Volgende keer twee keer kijken voor je op submit drukt dus :)
Ik heb het topic even ontdaan van alle CAPS *D

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik heb de ZyXEL Prestige 314, die precies hetzelfde binnenwerk heeft als de Netgear RT314 (Netgear koopt ze bij ZyXEL). Ik heb hem bij @net in Rotterdam (Westblaak 11t)vandaan waar ik hem na 2 dagen af kon halen tegen betaling van 625,= inc. BTW. Verzendkosten zouden er dus nog bij komen, maar ik denk dat de router ondertussen ook weer wat goedkoper is. Zeer (!) tevreden met dit ding, uptime sinds ik 'm heb, nooit gereset of uitgevallen. ZyXEL is wellicht ietsje duurder, maar doet exact hetzelfde.

Concrete Loop Watercooling

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:26

WouterG

Dit is geen ondertitel

Het is een leuke router, de RT314. Maar ik raad je aan om de RP114 te halen. Niet dat ik ervaring heb met de RT314, maar ik las dit: http://www.practicallynetworked.com/reviews/netgear_rp114.asp. De RP114 is dus een verbeterde RT314, en is tevens een heel stuk kleiner. En goedkoper (rond de 400,-)

Alleen moet ik toegeven dat ik de RT314 wel een stuk mooier vind. (niet dat ik de RP114 lelijk vind, maar die kabels van voor is niet zo mooi, wel makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ok maar als netgear ze bij hun koopt.. en goedkoper is ken ik net zo goed netgear kopen of niet ?

en zit er trouwens logging bij ?

en had je een website van het bedrijf waar ik het kon bestellen ?

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:42 schreef TomcatX het volgende:
Het is een leuke router, de RT314. Maar ik raad je aan om de RP114 te halen. Niet dat ik ervaring heb met de RT314, maar ik las dit: http://www.practicallynetworked.com/reviews/netgear_rp114.asp. De RP114 is dus een verbeterde RT314, en is tevens een heel stuk kleiner. En goedkoper (rond de 400,-)

Alleen moet ik toegeven dat ik de RT314 wel een stuk mooier vind. (niet dat ik de RP114 lelijk vind, maar die kabels van voor is niet zo mooi, wel makkelijk.
[miereneuk-mode]
Kabels van voren... ik vind het maar niks, en de seriele interface is ook vervallen op het nieuwe model.
[/miereneuk-mode]

Of je nou de Netgear of de ZyXEL kiest, ze doen allebei exact hetzelfde. De ZyXEL is ietsepietsje uitgebreider (extra uplink poort) en heeft misschien eerdere firmware updates. Maar de Netgear heeft weer een mooi metalen kastje. Voor het functioneren maakt het niks uit.

Logging zit er in, een UNIX syslog (packet, fliter, PPP etc.) en een errorlog.

Website van @net : http://www.atnet.nl/

p.s. volgens mij verkopen ze 'm ook bij http://www.zerosix.com

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

ook bij vobis EDE te koop

Verwijderd

Topicstarter
Net besteld bij inmac, ik wist niet dat je ook kon bestellen zonder je aan te melden want daar heb ik zo een henkel aan..

Morgen ( Donderdag ) tussen 9:00 / 17:00 komen ze hem brengen dat is wel leuk 587,90 was ie..

Ben nu heel benieuwd hoe ie zal gaaan werken en wat voor leuke dingen je er mee zou kunnen doen..
Pagina: 1