Toon posts:

[PC] Super People (Closed Beta)

Pagina: 1
Acties:

• vBr8
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:17
Het spel is een Battle Royale game en zit op dit moment in de Closed Beta Testing fase (tot 27 dec), maar je kunt op steam toegang vragen en krijgt het vrijwel direct. Je speelt als Super Soldier die speciale powers unlocked naarmate je verder in de game komt. Het lijkt heel erg op PUBG echter wel wat soepeler. Het is Free to play op steam.

Informatie op steam:

WONDER PEOPLE presents a battle royale shooter that will revolutionize how you think about the genre.

In SUPER PEOPLE, take control of a super-soldier, each with their own unique skills and special abilities. Battle it out with other players and survive until you are the last player or squad standing.

Make your character stronger in various ways as the game progresses. Special abilities and ultimate skills are activated as your character reaches full strength.

Every match offers an opportunity to for different strategy and various skill paths to get stronger.
At height of your power, unlock an ultimate skill that offers the most powerful ability available.
Experience the thrill and excitement of turning the tide of the match in an instant.

Acquire materials throughout the map. Craft them into firearms and other higher-grade gears. This offers a more fun and hands-on approach when it comes to farming, and will make you more engaged during the final stretch of most matches.

https://geegee.net/en/new...ub&overwrite_lang_code=en
https://store.steampowered.com/app/1190340/SUPER_PEOPLE/

Laten we elkaar hier op de hoogte houden en we zullen zien of dit een grote BR game gaat worden!

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-03 11:32
Ik zat toevallig het filmpje van Shroud te kijken (YouTube: SHROUD TRIES THE NEW BR - SUPER PEOPLE) en moet zeggen dat het mij wel trekt. Altijd veel BR's gespeeld en dit lijkt een beetje een mix van alles.

Ik ga ook maar is de beta aanvragen.

• vBr8
ex87 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:23:
Ik zat toevallig het filmpje van Shroud te kijken (YouTube: SHROUD TRIES THE NEW BR - SUPER PEOPLE) en moet zeggen dat het mij wel trekt. Altijd veel BR's gespeeld en dit lijkt een beetje een mix van alles.

Ik ga ook maar is de beta aanvragen.
Ja dat is inderdaad een goed filmpje! De mechanics lijken ontzettend op PUBG maar elke soldier heeft weer andere abilities, beetje zoals Apex. Ik persoonlijk vind het wel een best of BR worlds alleen weer wennen aan alle mechanics en keybinds maar dat loopt ook wel los :P

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik speel ook, moest even wennen na 2K+ uur PUBG gespeeld te hebben. Vind het wel een leuke toevoeging het levelen tijdens de game, de classes en persoonlijke drops. Soms nog wat buggy wel maar al met al een frisse BR. Hopelijk blijven ze bouwen aan deze game..

Update, paar games en wins verder. Man, dit is echt verfrissend. Hoe uitgekeken we waren op PUBG hoeveel fun we nu weer hebben.

[Voor 20% gewijzigd door m0nk op 19-12-2021 13:01]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• vBr8
m0nk schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:59:
Ik speel ook, moest even wennen na 2K+ uur PUBG gespeeld te hebben. Vind het wel een leuke toevoeging het levelen tijdens de game, de classes en persoonlijke drops. Soms nog wat buggy wel maar al met al een frisse BR. Hopelijk blijven ze bouwen aan deze game..

Update, paar games en wins verder. Man, dit is echt verfrissend. Hoe uitgekeken we waren op PUBG hoeveel fun we nu weer hebben.
Ik heb precies hetzelfde! PUBG werd me op een gegeven moment echt te veel qua bugs etc. Deze game geeft dezelfde zweethandjes bij de eind cirkels als PUBG alleen dan wat soepeler. Ben nog wel flink aan het zoeken naar de beste guns en soldiers.

Dit kan wel weer eens een verslavende game gaan worden, zeker nu het nog in Beta is komen er sowieso nog wel wat bugfixes en soms weinig mensen in een lobby, maar als het naar het grote publiek gaat zal dat wel opgelost worden _/-\o_

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-03 16:53
Ze gaan wel nog wat werk hebben aan de beta. Die bug waar gebouwen/textures/players niet laden, krijgen ze precies maar moeilijk gefixed. Die workaround dat ze suggereren online met frame rate limiter op 60 te zetten, helpt maar deels en niet altijd.
Qua responsiveness / aiming / gunplay voelt er ook iets niet goed bij mij: ik weet niet precies wat, een soort van stutter of een rare mouse smoothing ofzo die de boel om zeep helpt in een fight.

Wat me het meeste zorgen baart voor deze game, is iets dat niet zal veranderen na de beta. Het spel is hopeloos unbalanceable. Als je je soms ergerde in Warzone aan te makkelijk te exploiten of OP of unbalanced mechanics zoals de RPG's in het begin, armored trucks, high DPS OP guns, no recoil guns, dead silence, stopping power etc, wel dan is dit nog een pak erger. Er zijn teveel armor/helm levels met een te groot verschil, teveel gun levels met een te groot verschil, zo veel zotte ultimate abilities, zo veel zotte gewone abilities. Het is volstrekt onmogelijk om te balancen. Zoveel mechanics die niet te counteren vallen. En dat is ok voor een game als Overwatch waar je respawnt en elkaar complementair moet aanvullen in team etc, maar in een BR is het unfair, zeker in solo waar als je dood bent, dan ben je dood.
De eerste uren dat je het speelt is het fun en nieuw, maar ik verwacht dat de fun weg zal zijn wanneer de unbalance naar boven komt en je niet omheen bepaalde OP meta kan.

• vBr8
Neverwinterx schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:09:
Ze gaan wel nog wat werk hebben aan de beta. Die bug waar gebouwen/textures/players niet laden, krijgen ze precies maar moeilijk gefixed. Die workaround dat ze suggereren online met frame rate limiter op 60 te zetten, helpt maar deels en niet altijd.
Qua responsiveness / aiming / gunplay voelt er ook iets niet goed bij mij: ik weet niet precies wat, een soort van stutter of een rare mouse smoothing ofzo die de boel om zeep helpt in een fight.

Wat me het meeste zorgen baart voor deze game, is iets dat niet zal veranderen na de beta. Het spel is hopeloos unbalanceable. Als je je soms ergerde in Warzone aan te makkelijk te exploiten of OP of unbalanced mechanics zoals de RPG's in het begin, armored trucks, high DPS OP guns, no recoil guns, dead silence, stopping power etc, wel dan is dit nog een pak erger. Er zijn teveel armor/helm levels met een te groot verschil, teveel gun levels met een te groot verschil, zo veel zotte ultimate abilities, zo veel zotte gewone abilities. Het is volstrekt onmogelijk om te balancen. Zoveel mechanics die niet te counteren vallen. En dat is ok voor een game als Overwatch waar je respawnt en elkaar complementair moet aanvullen in team etc, maar in een BR is het unfair, zeker in solo waar als je dood bent, dan ben je dood.
De eerste uren dat je het speelt is het fun en nieuw, maar ik verwacht dat de fun weg zal zijn wanneer de unbalance naar boven komt en je niet omheen bepaalde OP meta kan.
Daar heb je zeker een goed punt. Ik merk ook al wel dat een paar soldiers erg sterk zijn. Die teleport gast bijvoorbeeld is al niet echt goed te counteren. Qua guns en gameplay vind ik het wel zeker te balancen. Natuurlijk zijn er meta guns maar dat is met elke game/BR wel zo.

Ik zie het nog wel gebeuren dat er een bepaalde balance te vinden is in deze game. Er is zo veel te nerfen/boosten dat er echt wel een middenweg komt. Kijk bijvoorbeeld bij Valorant, daar heb je soms ultiem sterke agents maar door bepaalde nerfs uit te voeren zijn die toch wel echt balanced geworden en zie je gewoon dat er natuurlijk bepaalde agents wel meta zijn (meer door de usecase) maar dat eigenlijk alle agents ook wel weer gepakt worden door sommige, op een enkeling na (Yoru bijvoorbeeld :P )

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Merk dat het upgraden van armor maar vooral wapens echt belangrijk is. Zeker end game moet je wapen wel minimaal paars zijn. Als je overigens in je inventory kijkt en op het upgrade icoontje klikt kan je specifiek naar die upgrade items zoeken.

• vBr8
Daar kwam ik gisteren inderdaad ook achter, dat je specifiek voor een item kunt zoeken. Heel handig wel, maar word soms ook wel simpel van die icons, zelfs als je er naartoe aimed blijven ze echt groot in beeld waardoor je soms enemies etc gewoon niet ziet. Zou eigenlijk een beetje moeten vervagen wanneer je er naartoe aimed imo

• Luckyshotsfired
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-03 14:18
Je moet vooral letten op de perks van je class, je kan erg veel bonus damage krijgen op bepaalde wapens. Fijn is dat je ook bij elke upgrade te zien krijgt hoeveel meer damage je wapen doet.

Ranking system is een beetje vaag, ik speel het nu twee dagen en ik ben al Master

Verder heb ik weinig last van game breaking ultimates, het meeste kan je goed op reageren. Het enige waar ik last van heb is die sniper class, die kan met zn ult (passive elke 10 seconden) en wat perks met een mooie sniper shot een 1-shot krijgen, zelfs met legendary helmet etc.

Na 1700 uur in PUBG is dit een aangename verassing, het speelt een stuk sneller en leuker, vooral endgame.

In PUBG is het vaak de cirkel die beslist of je wint of niet, als jij de cirkel krijgt en de ander moet een veld over steken is het een easy win. In deze game kan je met bepaalde ultimates zelfs uit een slechte positie komen.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

https://geegee.net/en/new...1br7durk&display_type=sub

CBT is verlengd tot "further notice".

[Incoming Updates – Details to follow soon]
1. Improvement on Rendering/Loading Issues
2. Improvement on General Game Performance
3. Improved FPP Performance
4. Class and Weapon balance work
5. Improved Latency and Ping between cross-region matches
6. Other QoL improvements

[Voor 56% gewijzigd door m0nk op 24-12-2021 11:15]

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Maintenance update:

https://geegee.net/en/new...gtgipg5c&display_type=sub

Dec. 28 Server Maintenance Notice
Tuesday, December 28, 2021 1:52 AM
SUPER PEOPLE CBT has now reached over 2 million unique players. While this is great news, the threat of unauthorized, illegal 3rd party software use is growing proportionately.

It is our duty to keep this game safe and the battles fair and square for everyone.

As such, we will be closing our servers for a security improvement patch update.

We apologize for the short notice and thank you for your patience.

SUPER PEOPLE will maintain strict security measures against use of unauthorized and illegal 3rd party softwares.

We will ban mobile numbers and the hardware IDs of offenders, doing our best to keep the game a safe and enjoyable environment for everyone.

Please find more details below.

■ Maintenance Date :

❗ 2021/12/28 15:30 ~ 17:30 (KST)

❗ 2021/12/27 22:30 ~ 24:30 (PST)

■ Game Status : Will not be able to launch the game or enter matchmaking 30 minutes prior to the maintenance.

■ Planned Updates

1. Security Updates
1) Anti-cheat update

2) Improvements on unauthorized 3rd party illegal software detection

2. Server Updates
1) Addition of China region server

2) Ping optimization on SEA server

3) Matchmaking improvement on EU server

Thanks all,

SUPER PEOPLE

• vBr8
Mooi dat ze nu al zoveel bezig zijn met updates richting anti cheat! Ik ga vanmiddag wel weer wat potjes knallen

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Overigens, voor de "nieuwe" mensen hier. Ze noemen het een "closed" beta maar je kan gewoon spelen. Via Steam kan je toegang aanvragen waarna je gelijk toegang krijgt. @vBr8 Misschien in de topic titel de closed beta weg halen?

Weer een nieuwe patch: https://geegee.net/en/new...993i12bk&display_type=sub

1. Security Improvements
1) Security-related Updates
2) Improved Detection of Unauthorized Third-party Software

2. Balance Changes
1) Weapon
[M16A4]
- Burst fire mode recoil reduced.
- Can now be equipped with the 8x scope.
[G3]
- Horizontal recoil reduced.
[Uzi Pro]
- Damage slightly increased, but range reduced.
[UMP9]
- Range slightly increased.
[W1887]
- Damage slightly increased.
[SP686]
2) Vehicle
- Vehicle collision damage increased.

3. Item Visibility Improvements
- Adjusted the energy bar’s VFX to make it more distinguishable from a super capsule.

4. Feature Improvements
- Bullets will now always pierce through chain link fences when shooting at enemies behind them.
- Improved sound play across makeshift building floors.
- Fixed an issue of your character raising one’s fists instead of the equipped weapon when certain actions are performed.
- Fixed an issue of dropping the Class Skill item when acquiring a certain Class Skill.
- Improved inventory sorting of crafting materials and weapon attachments.
- Ping display reduced when in combat.
- The Ultra graphics setting has been detailed further, and the Very Low graphics setting has been lowered further.

5. Bug Fixes
- Fixed an issue where landing after damaging an enemy while Super Jumping as the Shotgun Master would result in the Shotgun Master not being able to do damage.
- Fixed an issue of the Firearms Expert’s Forcefield not applying the slowing effect properly.
- Fixed an issue of the Seeker’s Projectile Tracking skill where the “Toxic Smoke Grenade” arc would not display properly.
- Fixed an issue of characters and vehicles not being able to move into areas where throwables that could be set-up (such as the Molotov Trap) or Smoke Grenades were set-up.
- Fixed an issue of the Nuclear’s RPG round getting stuck on windows in certain situations.
- Fixed an issue of characters being able to pass through motorboats.
- Fixed an issue of the driver’s corpse being able to momentarily continue driving after being killed.
- Fixed an issue where catching on fire would make characters look as if they were floating.
- Fixed an issue of the NPCs’ shadows being visible before they appeared in the tutorial.
- Fixed an issue where being healed from being knocked out while in waters shallow enough to be healed, would result in you being able to go prone under water.
- Fixed an issue where moving the world map on top of the ping and then letting go of the mouse would cause the map to continue to move.
- Fixed an issue where being prone in certain locations and situations would automatically transition you into a crouch.
- Fixed an issue where jumping then parkouring over certain objects would result in unnatural movement.
- Fixed an issue where winning while being knocked out would show the winning cam in an unintended way.
- Fixed an issue where reconnecting while riding a vehicle would occasionally allow you to see below the water.
- Fixed an issue where setting Personal Supplies in-game then unselecting them would result in the price information not being reset as intended.
- Fixed an issue where moving to the lobby after adjusting teammate volume settings in-game would result in the game reverting them back to default.
- Fixed an issue where the game would display as you being kicked when disconnected as a result of force quits, freezes, or crashes.

• vBr8
m0nk schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:40:
Overigens, voor de "nieuwe" mensen hier. Ze noemen het een "closed" beta maar je kan gewoon spelen. Via Steam kan je toegang aanvragen waarna je gelijk toegang krijgt. @vBr8 Misschien in de topic titel de closed beta weg halen?

Weer een nieuwe patch: https://geegee.net/en/new...993i12bk&display_type=sub

1. Security Improvements
1) Security-related Updates
2) Improved Detection of Unauthorized Third-party Software

2. Balance Changes
1) Weapon
[M16A4]
- Burst fire mode recoil reduced.
[G3]
- Horizontal recoil reduced.
[Uzi Pro]
- Damage slightly increased, but range reduced.
[UMP9]
- Range slightly increased.
[W1887]
[SP686]
2) Vehicle
- Vehicle collision damage increased.

3. Item Visibility Improvements
- Adjusted the energy bar’s VFX to make it more distinguishable from a super capsule.

4. Feature Improvements
- Bullets will now always pierce through chain link fences when shooting at enemies behind them.
- Improved sound play across makeshift building floors.
- Fixed an issue of your character raising one’s fists instead of the equipped weapon when certain actions are performed.
- Fixed an issue of dropping the Class Skill item when acquiring a certain Class Skill.
- Improved inventory sorting of crafting materials and weapon attachments.
- Ping display reduced when in combat.
- The Ultra graphics setting has been detailed further, and the Very Low graphics setting has been lowered further.

5. Bug Fixes
- Fixed an issue where landing after damaging an enemy while Super Jumping as the Shotgun Master would result in the Shotgun Master not being able to do damage.
- Fixed an issue of the Firearms Expert’s Forcefield not applying the slowing effect properly.
- Fixed an issue of the Seeker’s Projectile Tracking skill where the “Toxic Smoke Grenade” arc would not display properly.
- Fixed an issue of characters and vehicles not being able to move into areas where throwables that could be set-up (such as the Molotov Trap) or Smoke Grenades were set-up.
- Fixed an issue of the Nuclear’s RPG round getting stuck on windows in certain situations.
- Fixed an issue of characters being able to pass through motorboats.
- Fixed an issue of the driver’s corpse being able to momentarily continue driving after being killed.
- Fixed an issue where catching on fire would make characters look as if they were floating.
- Fixed an issue of the NPCs’ shadows being visible before they appeared in the tutorial.
- Fixed an issue where being healed from being knocked out while in waters shallow enough to be healed, would result in you being able to go prone under water.
- Fixed an issue where moving the world map on top of the ping and then letting go of the mouse would cause the map to continue to move.
- Fixed an issue where being prone in certain locations and situations would automatically transition you into a crouch.
- Fixed an issue where jumping then parkouring over certain objects would result in unnatural movement.
- Fixed an issue where winning while being knocked out would show the winning cam in an unintended way.
- Fixed an issue where reconnecting while riding a vehicle would occasionally allow you to see below the water.
- Fixed an issue where setting Personal Supplies in-game then unselecting them would result in the price information not being reset as intended.
- Fixed an issue where moving to the lobby after adjusting teammate volume settings in-game would result in the game reverting them back to default.
- Fixed an issue where the game would display as you being kicked when disconnected as a result of force quits, freezes, or crashes.
Ik zal eens kijken of ik het kan veranderen.

Verder weer een aardige update denk ik. Ik ervaar soms wel nog wat vreemde dingen, zo ben ik al een paar keer vast komen te zitten tussen rotsen waar ik niet meer uit kon en denk ik soms echt hoe iemand niet dood is en ik wel binnen 1 seconde.
Ben steeds meer de abilities goed aan het gebruiken en leren en merk wel dat ik het nog steeds een erg leuke game vind.

Wat zijn jouw bevindingen so far?

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

vBr8 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Ik zal eens kijken of ik het kan veranderen.

Verder weer een aardige update denk ik. Ik ervaar soms wel nog wat vreemde dingen, zo ben ik al een paar keer vast komen te zitten tussen rotsen waar ik niet meer uit kon en denk ik soms echt hoe iemand niet dood is en ik wel binnen 1 seconde.
Ben steeds meer de abilities goed aan het gebruiken en leren en merk wel dat ik het nog steeds een erg leuke game vind.

Wat zijn jouw bevindingen so far?
Ruim 60 uur in zitten met oa mijn pubg maatje en met Luckyshotsfired uit dit topic. Bevalt goed moet ik zeggen, blij dat ze de beta verlengd hebben. Lekkere snelle pace. In het begin even wennen aan de TTK wel maar daar ben ik nu wel redelijk aan gewend.

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09-02 15:50
Ziet er uit als een leuk spel! Vanavond maar eens aan de slag ermee. :) Vind je een beetje snel potjes in het spel of zijn er niet superveel spelers?

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

SoEnergic schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:43:
Ziet er uit als een leuk spel! Vanavond maar eens aan de slag ermee. :) Vind je een beetje snel potjes in het spel of zijn er niet superveel spelers?
Genoeg spelers, que is kort voor zowel solo, duos en squads! En Welkom! ;)

• vBr8
SoEnergic schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:43:
m0nk schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:01:
[...]

Genoeg spelers, que is kort voor zowel solo, duos en squads! En Welkom! ;)
Moet wel zeggen voordat de echte countdown begint kan het soms wel even duren, maar inderdaad over het algemeen gaat het vrij vlotjes en zit je zo in een match.
Het is best een verslavende game moet ik zeggen

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
Paar potjes gedaan, enemies voelen wel een beetje als bullet sponges.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Luckyshotsfired
dannbla schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:23:
Paar potjes gedaan, enemies voelen wel een beetje als bullet sponges.
Ja, je moet echt de juist gear hebben om gevechten te winnen. Als je aan het einde van het potje geen paarse gear hebt, is het eigenlijk al voorbij.

Ook moet je dus letten op verschillende perks die classes hebben.

Extra AR damage bijvoorbeeld en damage voor een specifiek wapen, dat kan echt een hoop schelen.

• vBr8
Ik vind het ook heerlijk om wapens te hebben die dezelfde ammo gebruiken, nooit pielen met stacks als je iets teveel bij hebt, gewoon wat ammo droppen of oppakken. Daarbij heb ik het idee dat een SKS of Mini-R echt veel sterker zijn dan een KAR of X40. Je kunt snel 2 hs poppen en iemand is dood of als je AR/SMG leeg is snel switchen en met de juiste attachments gewoon vol doorknallen omdat de recoil niet veel is en close-range ook gewoon erg sterk zijn.

Juiste en geupgrade gear is inderdaad echt noodzakelijk anders val je al om als ze tegen je aan pissen zo snel. Dat vind ik wel een nadeeltje dat het soms echt zo gigantisch snel gaat dat je letterlijk niks kunt doen, niet eens omdraaien of je bent al dood..

• Luckyshotsfired
vBr8 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:02:
Ik vind het ook heerlijk om wapens te hebben die dezelfde ammo gebruiken, nooit pielen met stacks als je iets teveel bij hebt, gewoon wat ammo droppen of oppakken. Daarbij heb ik het idee dat een SKS of Mini-R echt veel sterker zijn dan een KAR of X40. Je kunt snel 2 hs poppen en iemand is dood of als je AR/SMG leeg is snel switchen en met de juiste attachments gewoon vol doorknallen omdat de recoil niet veel is en close-range ook gewoon erg sterk zijn.

Juiste en geupgrade gear is inderdaad echt noodzakelijk anders val je al om als ze tegen je aan pissen zo snel. Dat vind ik wel een nadeeltje dat het soms echt zo gigantisch snel gaat dat je letterlijk niks kunt doen, niet eens omdraaien of je bent al dood..
Grappig dat je dit zegt, ik en de anderen waarmee ik speel nemen juist veel liever een bolt-action sniper en eigenlijk nooit een DMR.

Ieder zo z'n eigen stijl zal ik maar zeggen :)

• vBr8
Luckyshotsfired schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:26:
[...]

Grappig dat je dit zegt, ik en de anderen waarmee ik speel nemen juist veel liever een bolt-action sniper en eigenlijk nooit een DMR.

Het probleem met bolt-action is dat je als men lvl 4/5 armor/helm heeft dat je alsnog vaak niet instant kill maakt. Dan is het met een DMR echt wel sneller zeker gekeken door de low-recoil die de DMRs hebben. Ik weet niet of je dat al eens geprobeerd hebt, fully decked DMR + upgrades doen gewoon 60/75 dmg per bullet. Dat is echt verschrikkelijk veel >:)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Luckyshotsfired schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:26:
[...]

Jij speelt toch meestal met de M16 als DMR? :+
Maar idd, hier ook bolt action icm een AR. Ligt bij mij meer omdat ik niet goed schiet met een DMR. Ook in PUBG niet.

• vBr8
m0nk schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:46:
[...]

Jij speelt toch meestal met de M16 als DMR? :+
Maar idd, hier ook bolt action icm een AR. Ligt bij mij meer omdat ik niet goed schiet met een DMR. Ook in PUBG niet.
In PUBG ik ook niet, maar bij deze game zeker wel. M16 mist dan weer damage om die als DMR te gebruiken imo. Ach ieder zn eigen playstyle ;)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

vBr8 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:49:
[...]

In PUBG ik ook niet, maar bij deze game zeker wel. M16 mist dan weer damage om die als DMR te gebruiken imo. Ach ieder zn eigen playstyle ;)
Hehe, die M16 opmerking ging om een actie gisteren. Lucky pakte een mythical M16 op maar was daar achteraf niet heel erg tevreden over.. :+

• vBr8
Gisteren een potje UZI gespeeld, dat is echt een zwaar underrated gun imo! Echt heel sterk met extended mag 35 bullets, zo recht als een kaars en gewoon echt wel veel damage, lekker met een DMR erbij, als je dan je mag leeg hebt snel switchen en afmaken >:)

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 16:54
Gisterenavond nog iemand problemen met matchmaking? Ik kwam meerdere keren na elkaar in een lobby met maar 10-17 spelers tegen de tijd dat de match begon....

• vBr8
EliHiel schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:52:
Gisterenavond nog iemand problemen met matchmaking? Ik kwam meerdere keren na elkaar in een lobby met maar 10-17 spelers tegen de tijd dat de match begon....
Ik heb er gisteravond rond 8/9u geen last van gehad, verder niet meer gespeeld.

• EliHiel
vBr8 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:16:
[...]

Ik heb er gisteravond rond 8/9u geen last van gehad, verder niet meer gespeeld.
Eerder later op de avond. Vandaag opnieuw, dacht nu net nog een paar spelletjes te spelen en de games geraken al gewoon niet meer vol op FPP Solo :'(

• vBr8
EliHiel schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:06:
[...]

Eerder later op de avond. Vandaag opnieuw, dacht nu net nog een paar spelletjes te spelen en de games geraken al gewoon niet meer vol op FPP Solo :'(
Dat zou slecht nieuws betekenen.. Ik heb gisteren niet gespeeld en eergister tussen 8 en 10 even wat potjes en daar geen problemen ondervonden. Maar zo vroeg al te weinig spelers om lobbies te vinden is wel zorgelijk. Er was wel een update van 3.5gb binnengekomen dus wellicht zit daar ook nog een probleem of zijn er serverproblemen geweest, wie weet. Hopelijk het laatste want ik zie wel echt potentie in deze game om uit te groeien tot een grote BR game met eventueel E-sport scene zoals PUBG of Warzone, maar dan moet het wel goed blijven ontwikkelen en blijven balancen.

• EliHiel
Ik vrees dat ze dringend wat extra spelers nodig hebben....nu al onmogelijk om een deftige match te vinden, meestal maar 12-17 spelers..... en dat rond 20u00....

• vBr8
Ik heb afgelopen week bijna niet kunnen spelen, maar is het zo erg geworden met spelers ja? Dat is wel zonde zeg..

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

EliHiel schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:52:
Ik vrees dat ze dringend wat extra spelers nodig hebben....nu al onmogelijk om een deftige match te vinden, meestal maar 12-17 spelers..... en dat rond 20u00....
Kan zijn dat je shadow banned bent. Vanavond duos en squads gespeeld, que's zijn kort en de games vol.

• EliHiel
m0nk schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:16:
[...]

Kan zijn dat je shadow banned bent. Vanavond duos en squads gespeeld, que's zijn kort en de games vol.
Dat zou me verbazen, gebruik geen cheats en ben geen uitzonderlijk goede speler..... Speel wel enkel solo fpp

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

EliHiel schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 07:31:
[...]

Dat zou me verbazen, gebruik geen cheats en ben geen uitzonderlijk goede speler..... Speel wel enkel solo fpp
ja maar toch schijnen er wat problemen mee te zijn. Kan ook zijn dat je een aantal keer aangemeld bent. Er zijn meer mensen die hier last van hebben.

• EliHiel
m0nk schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:34:
[...]

ja maar toch schijnen er wat problemen mee te zijn. Kan ook zijn dat je een aantal keer aangemeld bent. Er zijn meer mensen die hier last van hebben.
Gisteren een ticket aangemaakt en probleem lijkt opgelost. Ofwel hebben ze dit dus op basis van ticket gedaan ofwel was het door de kleine update die er daarnet was.

• DeRuijte
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-01 12:57
Leuk om te zien dat er ook tweakers spelen.
Ik merk de afgelopen paar dagen dat een lobby vullen erg lastig word.
Helaas is er weinig animo meer voor de game momenteel.

Hopelijk trekt dit bij de echte release weer aan !

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Kickje, inmiddels is de open beta live (komende 2 weken). Flink wat aanpassingen gedaan.. Te downloaden via Steam!

https://geegee.net/en/new...ub&overwrite_lang_code=en

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
De early access is uit sinds vorige week, dus nu kan je de game gewoon spelen. Zijn er nog Tweakers actief?
Ik sta open voor wat potjes duo's op z'n tijd!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee