Hoe ken ik mijn multiplier en fsb veranderen in de bios. Ik ken het namelijk niet vinden als ik bij het opstarten naar de bios ga. Kheb een asus a7v 133 mobo en een tbird 900.
Staat zo'n optie bij advanced, moet je standard naar user defined veranderen en dan komt die 'vergrijsde' optie te voorschijn waar je fsb en mp kan veranderen
Verwijderd
Ligt helemaal aan je mobo en bios. Dit is de eerste bios en mobo die ik heb, waarbij ik de FSB, Multiplier, voltage, etc. kan veranderen via de bios.Op dinsdag 21 augustus 2001 22:58 schreef ubermaestro het volgende:
Staat zo'n optie bij advanced, moet je standard naar user defined veranderen en dan komt die 'vergrijsde' optie te voorschijn waar je fsb en mp kan veranderen
Bij een A7V133 zou ik eerst eens gaan kijken of hij jumperfree staat ingesteld.. Als dit niet zo is kun je niks in de bios veranderen..
Hoe dit allemaal werkt, en hoe je daarna de settings kunt aanpassen kun je allemaal presies terug vinden in de manual die je bij je bordje hebt gehad..
Hoe dit allemaal werkt, en hoe je daarna de settings kunt aanpassen kun je allemaal presies terug vinden in de manual die je bij je bordje hebt gehad..
pak je handleiding daar staat het in
wel eerst op jumperless zetten
wel eerst op jumperless zetten
Pagina: 1