FIA actie van het jaar, nou ik vind die beslissing in de laatste ronde van de laatste race wel een goeie
Oeh action of the year; 5 auto’s de SC laten passeren? 
Of pootje haken in Silverstone?

Of pootje haken in Silverstone?

[ Voor 24% gewijzigd door TIGER1125 op 16-12-2021 22:27 ]
Sowieso de actie van max en hamilton in Monza
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Haha, Nyck deelt nog even een heel subtiele burn uit. Extremely proud to represent Our Star (Mercedes’) here tonight.
een treffende spreuk
Action of the year: het binnenbrengen van de safety car.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Het verdedigen van Checo, please! That absolute animal

| 17 December 1991 | De Nerdette |
Bijna. Het verdedigen van Alonso.Trouble schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:27:
Het verdedigen van Checo, please! That absolute animal
Dangerous driving!!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Fernando dus.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doe ik het ook voorHerko_ter_Horst schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:28:
[...]
Bijna. Het verdedigen van Alonso.
Helden actie van Alonso!!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nou maar ff dat strandstoelplaatje opsnorren...
Mooi dat alonso deze gewonnen heeft
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ik vond ze eigenlijk alle drie wel gaaf.
"When you grow up your heart dies"
Alonso klonk ook lekker geïnteresseerd. "Joh, bedankt - hij krijgt een mooi plekje in de kelder. Dikke doei!"
No Mikey NO!DDX schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:29:
Alonso ook 10s straf ?
Een mooi kerstkaartje voor Sky?
een treffende spreuk
Ja. Bood Hamilton in 2007 teveel weerstand, zo kon Kimi de titel pakken.DDX schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:29:
Alonso ook 10s straf ?
This is manipulated man!
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
World enderans Championship?
Verstond ik dat nou goed?
en dat terwijl het een zo goed als Frans woord is…

[ Voor 32% gewijzigd door TIGER1125 op 16-12-2021 22:30 ]
There you go:SuBBaSS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:28:
Nou maar ff dat strandstoelplaatje opsnorren...

Ja dat was ook een beetje sneer naar Merc toch dat top 3 video momentje.Waaj schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:29:
Ouch, Hamilton wordt nog een keer op z'n plek gezet
Ik dacht dat het alleen om F1 ging maar ik zie ook rally momenten voorbij komen
heb ik al veel gemist? Hoelaat begon het?
[ Voor 20% gewijzigd door Silent Thunder op 16-12-2021 22:31 ]
dat gevoel had ik dus ook hahaWaaj schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:29:
Ouch, Hamilton wordt nog een keer op z'n plek gezet
Het is net alsof ik 'Allo Allo' aan het kijken ben!
Heel waarschijnlijk wel ja.TIGER1125 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:29:
World enderans Championship?
Als je erop gaat letten heeft ie echt ondertiteling nodig.
Klinkt hetzelfde in ieder gevalDeBaroN schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:30:
Gekozen door de fans dus nog een extra sneer.Silent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:30:
[...]
Ja dat was ook een beetje sneer naar Merc toch dat top 3 video momentje.
Ik dacht dat het alleen om F1 ging maar ik zie ook rally momenten voorbij komen
Good moaning. I've got nose.DeBaroN schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:30:
Listen to me carefully, i shall say this wruung only once.
[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 16-12-2021 22:32 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ze germans are comingDeBaroN schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:30:
We want F1!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik viel net binnen bij Nyck, maar hoorde ik in zijn toespraak "that I was chosen" nou een sneer naar de FIA of hoor ik daar te veel in?
Beetje songfestival achtige show hé
Nou ja we zijn bij de WEC dan kan F1 nooit ver zijn denk ik/hoop ik
Hopelijk blijft HAM in 2022, anders krijg je met Nyck de Vries weer "No Nycky NO!"
JaShinji schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:31:
Ik viel net binnen bij Nyck, maar hoorde ik in zijn toespraak "that I was chosen" nou een sneer naar de FIA of hoor ik daar te veel in?
Wel fijn dat ze british eurman nuneen gezicht als een eurworm hebben.
een treffende spreuk
Is dat Claudia Schiffer die blonde host?
Dat vroeg ik mij ook af over zijn verhaal met Todt.Shinji schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:31:
Sorry aan de mods.
Maar bij deze uitzending past niets dan meligheid en naamsverbasteringen die we niet eens zelf hoeven te bedenken maar op een presenteerblaadje worden aangereikt.
Maar bij deze uitzending past niets dan meligheid en naamsverbasteringen die we niet eens zelf hoeven te bedenken maar op een presenteerblaadje worden aangereikt.
Nicki ShieldsSilent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:32:
Nicki Shields.Silent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:32:
Ik ga even een peuk roken.
Buiten!
Buiten!
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Gelukkig is Max niet de enige die niet weet voor wie de trofee is.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Hamilton exit, Nicky vs Max.....PalingDrone schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:32:
[...]
Hopelijk blijft HAM in 2022, anders krijg je met Nyck de Vries weer "No Nicky NO!"
Cogitationis poenam nemo patitur
Hahahah krijgt max zn prijs van Connely? Die is er dus blijkbaar ook.
[ Voor 26% gewijzigd door Zahariac op 16-12-2021 22:33 ]
Hopelijk nemen ze bij de Formule 1 wel meer de tijd..
Brendan! Die jongen heeft nooit een goede kans gehad.
Gelukkig nog geen topic warning daarover.D-dark schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:32:
Sorry aan de mods.
Maar Max is dus nog niet aan de beurt geweest voor zn moment of shine? Want ik snap ff deze show niet zo goed
De samenvatting heeft een boel hoogtepunten straks
Ik hoop van Masi, lekker symbolisch.Zahariac schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:33:
Hahahah krijgt max zn prijs van Connely? Die is er dus blijkbaar ook.

Gaat goed met die bekers uitdelen.....man man man
Wat slecht dit
[ Voor 17% gewijzigd door mrstylo op 16-12-2021 22:35 ]
Ga gewoon de hele rij langs joh! 
Oh en check even de naam, nee, verder de rij
Oh en check even de naam, nee, verder de rij
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij heeft een van de trophies weggegeven, aan een karter. En daarna is hij waarschijnlijk weer aan de bar gaan zitten drinkenSilent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:34:
Maar Max is dus nog niet aan de beurt geweest voor zn moment of shine? Want ik snap ff deze show niet zo goed
die heeft een trophy uitgedeeld aan een kart kid.Silent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:34:
Allang.... Voor het uitdelen van een trofeeSilent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:34:
Maar straks krijgt hij zijn eigen bekertje nog..
Maar dit gaat over alle FIA-kampioenschappen en F1 is een van de laatste. Vandaar dat het zo lang duurt.
-
Als cringe in elektriciteit kan omgezet worden voorzie ik de Benelux van stroom deze avond.
Ok dit is (begrijpelijkerwijs) de eerste keer dat ik hier naar kijk, maar ik had niet verwacht dat het zo belachelijk lang zou duren. We zijn al anderhalf uur bezig, en nog geen einde in zicht. Wat een drama zeg.
En ook zo fijn dat iedereen die daar op het podium wordt neergezet er zo ontzettend veel zin in heeft. Nyck de Vries de enige uitzondering zo'n beetje.
En ook zo fijn dat iedereen die daar op het podium wordt neergezet er zo ontzettend veel zin in heeft. Nyck de Vries de enige uitzondering zo'n beetje.
Yesssss die is sneller met daksjaool schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:33:
Brendan! Die jongen heeft nooit een goede kans gehad.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja want als ze daar mee beginnen dan zijn de kijkcijfers iets (klein beetje) lagerEdd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:35:
[...]
Allang.... Voor het uitdelen van een trofee
Maar straks krijgt hij zijn eigen bekertje nog..
Maar dit gaat over alle FIA-kampioenschappen en F1 is een van de laatste. Vandaar dat het zo lang duurt.
Niemand. Niemand snapt dit.Silent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:34:
Alles kan stuk.
Wat duurt dit lang, Max zit allang op een stoel te snurken denk ik
Vorig jaar duurde het twee uur, hoewel dat geen fysiek evenement was.RoD schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:35:
Ok dit is (begrijpelijkerwijs) de eerste keer dat ik hier naar kijk, maar ik had niet verwacht dat het zo belachelijk lang zou duren. We zijn al anderhalf uur bezig, en nog geen einde in zicht. Wat een drama zeg.
Ja probleem is dat ik heel slecht tegen deze Euro-show kan, mijn brein trekt dat niet die songfestival kwaliteit van acteren. Weet iemand ongeveer hoelaat Max gaat shinen? Maar ik probeer het uit te zitten..
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 16-12-2021 22:36 ]
't Is net zondagmiddag, half 4ish, en dan veel saaier en trager en we weten de uitkomst al
Hoor ik daar nu net Ypercur?noo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:36:
Maar waar blijft die ypercur nou?
Straks komen nog alle vrouwen klasses, dan de oevre prijzen, dan pauze. En dan Max.
Zer iet iezznoo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:36:
Twee jaar? Zo voelde het zeker? Begrijp ik welNotSoSteady schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:36:
[...]
Vorig jaar duurde het twee jaar, hoewel dat geen fysiek evenement was.
Zou Max ook binnenkomen in een auto? 
Zo dat is wel een serieus snel autotje die even binnenkomt
een echte iepercar
Zo dat is wel een serieus snel autotje die even binnenkomt
[ Voor 51% gewijzigd door Chefbierrr op 16-12-2021 22:37 ]
Cue the music!noo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:36:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Over een paar minutenSilent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:36:
Ja probleem is dat ik heel slecht tegen deze Euro-show kan, mijn brein trekt dat niet die songfestival kwaliteit van acteren. Weet iemand ongeveer hoelaat Max gaat shinen? Maar ik probeer het uit te zitten..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Te volgen op: YouTube: LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony
Te volgen op: YouTube: LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony