Een crowdsurfende Toto zou toch wel het perfecte einde zijn.
Rookie of the year award gaat naar: de regie!
Alles kan stuk.
Oeh rookie of the year…
Ik ga voor Masi
Ik ga voor Masi
Volgens het regelement moet Hamilton aanwezig zijn bij dat gala. Dus nee, hij mag niet afwezig zijn in principe.ricardo246 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:08:
[...]
Misschien is het zo simpel.als.kiezen.tussen geridderd worden of naar het gala.. de covid restricties zijn ook weer niet mals in UK. Misschien handig geweest als hij zoiets gemeld had. Nonetheless, hij mag afwezig zijn als het team maar gerepresenteerd wordt?
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik vind het wel bijzondere trofeeën. Ik kan mij maar niet aan de indruk te onttrekken dat deze geïnspireerd zijn op een soort sieraad die je ziet bij bepaalde soorten bomen in een specifieke tijd van het jaar..
Ze wookie off ze year.
Het is dat de FIA Frans is...
Piastri is wel een topper trouwens
Het is dat de FIA Frans is...
Piastri is wel een topper trouwens
[ Voor 25% gewijzigd door PalingDrone op 16-12-2021 22:17 ]
Hoe in Piastri nou Rookie of the year zijn met 3 titels op rij?

Haha als ik die kerel hoor spreken krijg ik zin om die Hurr Durr meme te posten
Geweldig topic dit en wat een cringe fest daar hé!
Andere klassesTIGER1125 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:17:
Hoe in Piastri nou Rookie of the year zijn met 3 titels op rij?
Leclerc, Verstappen, Piastri. Maar geen F1 zitje
Het is zo slecht, dat het nog steeds niet leuk begint te worden.Trouble schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:15:
Toch handig om te weten dat ik dit 1x en nooit weer ga kijken, wie er ook WDC wordt hierna
Jij wel, vanwege Mazespinscreamhouse schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:17:
Krijgt hij dan een reprimande?
De persco met Max vooraf was best wel te pruimen (YouTube: FIA F1 Champions' Press Conference ahead of the 2021 FIA Prize Givin...)Trouble schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:15:
Toch handig om te weten dat ik dit 1x en nooit weer ga kijken, wie er ook WDC wordt hierna
Hij vond hem niet mooi genoeg zeker?
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
oeh zo komt Nyck de Vrus
[ Voor 8% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 16-12-2021 22:19 ]
Ik wacht nog op de Over take Award voor Vettel. Met z'n Jelly Beans
Jep, en dat is bij, ik noem iets, een Eurovision wel anders. Dan is het slecht, maar in elk geval leuk om te zienNotSoSteady schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:18:
[...]
Het is zo slecht, dat het nog steeds niet leuk begint te worden.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Loekie natuurlijk! It is going Dutch!loekf2 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:15:
zei ie nou “de wookie of the year” ?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Die heeft hij bij het circuit gehad, is hier niet vermoed ik.Novadecasa schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:18:
Ik wacht nog op de Over take Award voor Vettel. Met z'n Jelly Beans
Is om andere redenen wel de moeite waard om even op te zoeken.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 16-12-2021 22:20 ]
Ik snap nu waarom Kimi (RAI) zo lam was op het vorige gala. Ik had mijzelf in deze setting ook klem gezopen
C-filmRambOo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:13:
Soort van B-film.
HAM gaat fulltime activist worden in 2022?dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:17:
Leclerc, Verstappen, Piastri. Maar geen F1 zitje
Zeg nooit dat er geen stoeltje is in de F1
Rosberg was er ook opeens klaar mee...
Samen met je teamgenoten elke keer een shotje als het ongemakkelijk is?CrazyFool schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:19:
Ik snap nu waarom Kimi (RAI) zo lam was op het vorige gala. Ik had mijzelf in deze setting ook klem gezopen
Dit is nou zo irritant aan dit soort taalgeneuzel.noo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:11:
[...]
En ik erger mij aan mensen die 'zich irriteren aan'. Iets irriteert je, je ergert je aan iets.
Verder vind ik dit topic eigenlijk leuker, want dat bekertje uitreiken is wat saai in gala.
Maar ja, that was to be expected.
Sinds ik op die fransoos z'n rare mondyoga (om z'n uitspraak "goed" te krijgen) let vind ik hem vooral komisch.
Bah dit vind ik persoonlijk geen leuke sport om naar te kijken, die Formule E klinken niet. Alsof je naar stofzuigers kijkt...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik lig dubbel in dit topic...
Wat niet komt van de sublieme regie en de deskundige welbespraakte presentatoren, zelfs niet door de uiterst goed voorbereide show.
Wat niet komt van de sublieme regie en de deskundige welbespraakte presentatoren, zelfs niet door de uiterst goed voorbereide show.
Heeft die Formula E wel genoeg accu om heen en terug te rijden dat podium op?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Het enige wat voorbereid is.pCOW schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:21:
Damn.... What a pun. Electrifying over de formule e
Nou de eerste die Toto niet komt ophalen
Rule #1: maak geen ruzie met een zwangere vrouw!pCOW schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:21:
Damn.... What a pun. Electrifying over de formule e
ik kijk nog liever naar het Eurovisie songfestival 🤣
[ Voor 7% gewijzigd door Sponz op 16-12-2021 22:22 ]
Pas op met wat je zegtSponz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:22:
ik kijk nog liever naar het eurosongfestival 🤣
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Echt slappe hap dat die kids enkel de trofeeën aan nietszeggende oude mannetjes in vlinderdas geven die de prijs dan aan de winnaars geven. Laat die kids lekker de trofeeën geven aan de winnaars.
De sport op zich is wel leuk om naar te kijken hoor, het geluid maakt het helaas minder dragelijk.G_Dragon schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:20:
Bah dit vind ik persoonlijk geen leuke sport om naar te kijken, die Formule E klinken niet. Alsof je naar stofzuigers kijkt...
Zitten echt wel mooie stukjes tussen, echt racen maar ook tactisch: extra stroom opsparen en aan het einde van de race inzetten, of teveel verbruiken en stil vallen.
Sjiek race overall Nyck...
"When you grow up your heart dies"
oh, hij mocht toch komen van Herr Toto?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Pays Bas douze pointsSponz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:22:
Zou veel toffer zijn, maar in dit tempo (ze worden nog net niet weer het podium afgetrapt) vast niet handigHatsjoe schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:22:
Echt slappe hap dat die kids enkel de trofeeën aan nietszeggende oude mannetjes in vlinderdas geven die de prijs dan aan de winnaars geven. Laat die kids lekker de trofeeën geven aan de winnaars.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
echt ... minder cringefest.Sponz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:22:

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar sorry auto's horen geluid te maken en niet stil te zijn. Kan daar niet aan wennen..TIGER1125 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:22:
[...]
De sport op zich is wel leuk om naar te kijken hoor, het geluid maakt het helaas mijn dragelijk.
Zitten echt wel mooie stukjes tussen, echt racen maar ook tactisch: extra stroom opsparen en aan het einde van de race inzetten, of teveel verbruiken en stil vallen.
Ik dacht in het begin even dat het zo'n deepfake was.SuBBaSS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:20:
Sinds ik op die fransoos z'n rare mondyoga (om z'n uitspraak "goed" te krijgen) let vind ik hem vooral komisch.
Nyck heeft goed bij Toto afgekeken.U123456 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:23:
Slijmen met Jean Todt.
Ik vind die andere trofee leuker, die grote kut met driedubbele set schaamlippen
Is anders ook alleen maar gewicht in zo'n auto.SuBBaSS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:23:
Ook geen reus hè, die Nyck?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Dat scheelt zo 0.2s per ronde...SuBBaSS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:23:
"When you grow up your heart dies"
Past beter in Merc dan Russel igg.SuBBaSS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:23:
Nyck heeft altijd wel babbels
Bottas is ook blij dat hij er nu voor de laatste keer bij is
Oh maar dat snap ik helemaal, ik zet het geluid meestal uitG_Dragon schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:23:
[...]
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar sorry auto's horen geluid te maken en niet stil te zijn. Kan daar niet aan wennen..

Ik hoor ook liever Vroemm
[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 16-12-2021 22:26 ]
1 hour later.. nick schiet eens op man
[ Voor 50% gewijzigd door spartacusNLD op 16-12-2021 22:25 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Is ook gewoon een ideaal race-formaatje lijkt me.Herko_ter_Horst schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:24:
[...]
Is anders ook alleen maar gewicht in zo'n auto.
Nycks mis mee verder.
Ok mijn stem gaat uit naar dit topic voor topic van het jaar!!Chefbierrr schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:24:
Oscar Piastri "Wookie of the Year"
[Afbeelding]
Bijna mijn cola tegen mijn scherm aan geproest hierzo!Bigfoot schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:24:
Ik vind die andere trofee leuker, die grote kut met driedubbele set schaamlippen
Wat kan die lullen he!
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Misschien kan hij het werk overnemen van de mannelijke presentator.
Lol, Nyck zit er wel tot zijn ellebogen in bij Mercedes. Die rijdt nog wel eens F1 als ie zo doorgaat
.

action of the yurrr
[ Voor 6% gewijzigd door nadroJ op 16-12-2021 22:27 ]
Sowieso schrijf je zo!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Te volgen op: YouTube: LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony
Te volgen op: YouTube: LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony