klein vraagje
ik ben geintereseerd in kopen van GBA flash linker.. een aparaatje dat je GBA roms op een speciale flash cart laat zetten zodat je de roms kan spelen op je GBA
erg handig.. maar natuurlijk is dit soort spul altijd via internet bestellen, ben ik niet zoon groot fan van.... dus ik had idee.. is dit mischien op HCC beurs ? waarschijnlijk niet, maar als het er was zal ik em gelijk kopen
oh ja voor diegene die er niet wat van af weten een linkje...
www.visoly.com - officiele homesite produkt
www.gbaemu.com - user site met informatie
www.lik-sang.com - bekende verkoop site -$180
www.dcslinks.com - goedkope verkoop site -$160
nouja.. bedankt als iemand weet als dit op HCC is
Captain_Duck
(ps, de prijzen zijn van gba flash linker 128 set, die wil je hebben want dan kun je latere spellen in groter formaat ook spelen)
ik ben geintereseerd in kopen van GBA flash linker.. een aparaatje dat je GBA roms op een speciale flash cart laat zetten zodat je de roms kan spelen op je GBA
erg handig.. maar natuurlijk is dit soort spul altijd via internet bestellen, ben ik niet zoon groot fan van.... dus ik had idee.. is dit mischien op HCC beurs ? waarschijnlijk niet, maar als het er was zal ik em gelijk kopen
oh ja voor diegene die er niet wat van af weten een linkje...
www.visoly.com - officiele homesite produkt
www.gbaemu.com - user site met informatie
www.lik-sang.com - bekende verkoop site -$180
www.dcslinks.com - goedkope verkoop site -$160
nouja.. bedankt als iemand weet als dit op HCC is
Captain_Duck
(ps, de prijzen zijn van gba flash linker 128 set, die wil je hebben want dan kun je latere spellen in groter formaat ook spelen)