GBA flash linker en HCC

Pagina: 1
Acties:

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021
klein vraagje

ik ben geintereseerd in kopen van GBA flash linker.. een aparaatje dat je GBA roms op een speciale flash cart laat zetten zodat je de roms kan spelen op je GBA

erg handig.. maar natuurlijk is dit soort spul altijd via internet bestellen, ben ik niet zoon groot fan van.... dus ik had idee.. is dit mischien op HCC beurs ? waarschijnlijk niet, maar als het er was zal ik em gelijk kopen

oh ja voor diegene die er niet wat van af weten een linkje...

www.visoly.com - officiele homesite produkt
www.gbaemu.com - user site met informatie
www.lik-sang.com - bekende verkoop site -$180
www.dcslinks.com - goedkope verkoop site -$160

nouja.. bedankt als iemand weet als dit op HCC is

Captain_Duck

(ps, de prijzen zijn van gba flash linker 128 set, die wil je hebben want dan kun je latere spellen in groter formaat ook spelen)

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb er 1, gekocht bij Lik-Sang via internet. Geen enkel probleem.

Je kan hem ook gewoon in een winkel halen hoor www.futuremax.nl Is hij iets duurder, maar dan koop je hem wel van een nederlander:)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Captain_Duck
mhh die nederlandse site heeft alleen maar 64mbit versie, ik wil die 128 versie :).. maar jullie hier weten niks van HCC af ofzo ?

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik moet zeggen dat consoles altijd onder vertegenwoordigd worden op de HCC.

Je kan ook nog hier kijken:
http://www.psxshop.nl/nederlands.asp

Ik denk trouwens dat als je ze op de beurs kan halen, ze niet goedkoper worden dan in 1 van deze winkels.

Verder moet ik zeggen dat ik super tevreden ben met mijn flashcard, werkt perfect en een stuk voordeliger uit;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Ik heb ook via Lik Sang besteld.
Het werkt goed.
Ik heb wel eentje van 64 Mb.
128 versie wacht ik het wel af totdat er een hele goede versie komt.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Volgens mij mag dit niet.

Illegaal -> warez -> lees de FAQ.

Sorry dat ik een beetje zeikerig overkom, maar die FAQ is bedoeld om GoT aangenaam te houden, dus laten we daar erg in houden. Ik heb het er soms ook moeilijk mee hoor, ben ook geen heilig boontje... :)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:02

Wimo.

Shake and Bake!

Bull.. met die dingen kun je zelf gemaakte software spelen op je gba .. een aangezien wij allemaal ontwerpers zijn :o

• RedTop
O ja, shit. Dat was ik vergeten :D Maar toch, ik voel de aanwezigheid van de almachtige IceStorm :)

• Captain_Duck
kijk die link van psxshop die is leuk

het feit is dat ik niet echt weg ben van dingen kopen via internet... noem me ouderwets maar het klikt niet bij mij

zelf kopen ben ik veel meer fan van.. mhh... mischien dus een zaterdagje naar putten gaan :)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 22:16 schreef Wimo. het volgende:
Bull.. met die dingen kun je zelf gemaakte software spelen op je gba .. een aangezien wij allemaal ontwerpers zijn :o
Inderdaad wij hebben hier ook twee GBC flashroms staan en intussen 1 GBA flashrom (van Lik-Sang) en daar zijn we heel blij mee...makkelijk voor testen.

Verwijderd

kan je daar dan ook games mee kopieeeren??? want dat zou wel....

• RedTop
Je kan de gamez downen van i-net, dus je hebt gelijk. MrRudi is waarschijnlijk de enige die het gebruikt voor echte development. Zeker gezien zijn begrijpelijke anti-warez houding. :)

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 15:54 schreef RedTop het volgende:
Je kan de gamez downen van i-net, dus je hebt gelijk. MrRudi is waarschijnlijk de enige die het gebruikt voor echte development. Zeker gezien zijn begrijpelijke anti-warez houding. :)
Warez?? :( :( WAREZ?? :( :r |:( :( :r :( AAAAAAAAARRGH!!

*hijg*hijg*

Hoezo heb ik een anti-warez houding? ;)

Ik ben ook niet heilig hoor, alleen wat principieler over wat wel en geen geld waard is dan de meeste "kinders der CD-R generatie" die hebben 0 moraal gewoon :+ ;)

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 14:42

Logic

SmartOS:Love at First Boot

offtopic:
kan je met een 128k copiebox ook 64roms vullen?

If it bleeds, it can be killed!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op donderdag 23 augustus 2001 19:09 schreef Logic het volgende:
offtopic:
kan je met een 128k copiebox ook 64roms vullen?
er is maar 1 copybox, aleen 2 soorten kaartjes..

• Captain_Duck
mhh ik heb de perfecte oplossing al gevonden vor mijn probleem.. ik heb een mailtje gestuurd naar hotbit.nl en die zeiden dat ze 128 versie wel kunnen reserveren !!!

heel vet :), en handig.... ik zit in drachten op school en ga vaak genoeg naar leeuwarden (daar zit de hotbit winkel)

en er is maar dus 1 copybox... de gba flash linker... hier kun je de 64mbit kaart en de 128 mbit kaart indouwen.... maar je wilt een 128mbit kaart hebben (kunnen 2 64mbit spellen op en je bent gegarandeerd dat als er latere spellen groter uitkomen dan 64 mbit dat je ze kan spelen)

Verwijderd

En als er 256Mbit spellen komen kan je weer een nieuwe kaart halen :9 :+ :P :) :Y) *D .

Maar blijft een leuk apparaatje, vind alleen wel dat je tenminste moet proberen er een spel op te maken.

Zal wel moeilijk in een GBA-doosje passen denk ik, iemand ervaring hiermee?

/me moet ff geld hebben (lees: verdienen) en dan kan CommDante er ook ff eentje over laten vliegen! Met een beetje resources kan CommDante zelfs wel een spelletje in elkaar flansen. 4-player pong anyone??
Pagina: 1