Vraag

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Ik heb sinds 2 maanden een paar Galaxy Buds Pro en na allerlei verschillende Tips te hebben geprobeerd zitten ze vervelend pijnlijk.
Nu moet ik zeggen dat ik vele merken niet echt kan hebben,ook bedraad
Denk gewoon rare oren 😅
Oortjes vallen snel uit mn oren en denk door het proppen snel irritatie.

Nu ben ik opzoek naar een paar die wel comfortabel zitten met een beetje goed geluid.
Ik gebruik ze het meeste voor muziek luisteren en geluid van mn Tv laat ik ook graag via Bluetooth lopen.
De maximale prijs is €150,maar goedkoper is beter.
Ikzelf heb al zitten kijken naar:
Sony wf-sp800n
Sony wf-1000xm3
Jabra elite 3
Jabra elite active 75t

Wie heeft er ervaring met deze en kan mij de voors en tegens vertellen

Groetjes en alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:56

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons, ik schop het topic die kant op: CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 18:45
Waarom wil je per se bij oortjes blijven, als je zelf al aangeeft dat veel oortjes niet lekker bij je zitten? Over ear koptelefoons zullen dan hoogstwaarschijnlijk veel comfortabeler zijn (en sowieso betere geluidskwaliteit opleveren).

The devil is in the details.

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Hahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:05:
Waarom wil je per se bij oortjes blijven, als je zelf al aangeeft dat veel oortjes niet lekker bij je zitten? Over ear koptelefoons zullen dan hoogstwaarschijnlijk veel comfortabeler zijn (en sowieso betere geluidskwaliteit opleveren).
Hoi,
Dat heeft simpelweg te maken dat ik het soms ook fijn om in bed met Oortjes in te zitten en als je dan op je zij gaat hangen/liggen zit een normale koptelefoon in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Pak een setje Apple EarPods van de eerste generatie (die werken ook op Android, geen zorgen).
Daar zitten geen tips aan die in je gehoorgang gaan zitten, maar deze hangen in je oor en blijven met het steeltje op hun plek. En omdat het eerste generatie is, zijn ze relatief goedkoop te krijgen nieuw of tweedehands, en ook weer verkoopbaar want goed schoon te maken. Bevalt dat, kun je verder kijken naar nieuwere versies, of soortgelijke dopjes van andere merken.