Waar is het topic "zwangerschap"

Pagina: 1
Acties:

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
...gebleven? ik zou naar de volgende pagina en zomaar had ik geen leesrechten meer :? Dit topic staat nu ook niet meer in de stuffis generalis...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

[topic=210512/1/50]

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit is verplaatst naar het CF, zie ook de SU topic daarover.

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

Alpine

Twisted animator

edit:
Laat maar

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een typisch voorbeeld van reactie overload dit :D

Verwijderd

er staan hele gevoelige/persoonlijke dingen over mij in dat topic, waar mensen op kunnen reageren, het zou mij veel goed doen als alleen het geflame eruit gehaald werd en dat hij toch terug geplaatst zou worden.

Het is een grote stap voor mij geweest om sommige dingen van mezelf te posten.. en vind niet dat 'omdat lordspacie en vriendinnetje ruzie hebben' het zomaar dicht gegooid kan worden...ik haalde er serieus steun uit.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Totdat wij weten wat wij exact met deze situatie doen, staat deze dus in het CF

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Eindbaas
oh, oke :) ...weet ik tenminste waar ie gebleven is.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Ik heb het verplaatst naar een crewforum, ik heb inmiddels gebeld met suus, heb lordspacie op ICQ :)

Bericht hierboven

Verwijderd

[edit] hmmz laat maar, gaat me ook eigenlijk niks aan denk ik...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:18 schreef Operations het volgende:
[edit] hmmz laat maar, gaat me ook eigenlijk niks aan denk ik...
Dat klopt eigenlijk ook wel, maar ik kan wel zeggen dat ik Suus iets heb beloofd en dat LordSpacie mij net iets heeft beloofd. Het lijkt de goede kant op te gaan.

Bericht hierboven

Verwijderd

ik vroeg iets/maakte een opmerking, kan daar op gereageerd worden?

want de topic gaat niet alleen over suus en lordspacie

• uibeltje
  • Laatst online: 02-12 12:57

uibeltje

Idiotheque

ik denk dat het niet slim is om enige dingen hier neer te zetten die Suus en Lordspacie zelf aangaan.

Anders bevinden we ons wederom in dezelfde situatie als in die 2 topics die om dezelfde reden (tijdelijk) gemoved zijn

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:23 schreef _Sanniej_ het volgende:

niet op alles wat gelezen wordt, wordt gereageerd hoor. De admins/moderators zullen het vast gelezen hebben.

Verwijderd

goh, dat weet ik ook wel, dat er niet op alles gereageerd word, maar niet iedereen legt heel zn ziel bloot in een topic, dus ben nogal over de zeik dat hij weggehaalt is er kan best op gereageerd worden.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:23 schreef _Sanniej_ het volgende:

Het topic was dusdanig dat zij er wel het meeste last van hebben, als het topic weer in SG terug komt lijkt me.

Dat gebeurt echter niet, het topic is nu in het crewforum geplaatst om verder "gedoe" te voorkomen.
Het is nu zelfs op slot gezet.

Verwijderd

vind ik echt niet kunnen....

opeens draait alles om hun, terwijl er hele moedige andere tweakers hun verhaal erin hebben gedaan, wat helemaal NIX met hun te maken heeft.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:09 schreef _Sanniej_ het volgende:
er staan hele gevoelige/persoonlijke dingen over mij in dat topic, waar mensen op kunnen reageren, het zou mij veel goed doen als alleen het geflame eruit gehaald werd en dat hij toch terug geplaatst zou worden.

Het is een grote stap voor mij geweest om sommige dingen van mezelf te posten.. en vind niet dat 'omdat lordspacie en vriendinnetje ruzie hebben' het zomaar dicht gegooid kan worden...ik haalde er serieus steun uit.
Ik denk dat we hem dadelijk gaan verwijderen... Niet om jou een hak te zetten, maar om Suus te beschermen (en LS natuurlijk). Ik hoop dat je dat begrijpt.

Bericht hierboven

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:31 schreef _Sanniej_ het volgende:
vind ik echt niet kunnen....

opeens draait alles om hun, terwijl er hele moedige andere tweakers hun verhaal erin hebben gedaan, wat helemaal NIX met hun te maken heeft.
ja maar als er om welke reden dan ook nuttige posts moeten verzamelen uit topics die getrashed of geclosed worden, schiet dat ook niet op.

Ik heb respect voor je, ik heb namelijk gezien wat je erin schreef, maar als de rest van het topic verder niet door de beugel kan zit er niets anders in denk ik, ook al waren jouw posts een verhaal apart.

Verwijderd

lordspacie verdedigen? hij heeft alles veroorzaakt. als ik ruzie met mn vriend hier op het forum zou krijgen, zou ik een vette ban onder mn reet krijgen. toevallig omdat sommige modjes hem kennen van meetings e.d is het opeens allemaal zielig enzo voor em en kan het zomaar goed gepraat worden.

nogmaal, ik vond dat er HEEL veel van dat topic los stond van hun. En kan er gewoon nu om zitten janken als tie dichtgegooid zou worden.

haal dan alles wat met suus te maken heeft weg ofzo.

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:36 schreef _Sanniej_ het volgende:
lordspacie verdedigen? hij heeft alles veroorzaakt. als ik ruzie met mn vriend hier op het forum zou krijgen, zou ik een vette ban onder mn reet krijgen. toevallig omdat sommige modjes hem kennen van meetings e.d is het opeens allemaal zielig enzo voor em en kan het zomaar goed gepraat worden.
dat wordt nergens gezegd hoor. En zulke privé-situaties horen gewoon niet op een forum thuis. Daar wordt ook niemand voor gebanned lijkt mij.

Verwijderd

maar ik ben er wel de dupe van. jullie hebben geen idee wat 1 zo'n topic voor mij betekende.

• Eindbaas
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:36 schreef _Sanniej_ het volgende:

nogmaal, ik vond dat er HEEL veel van dat topic los stond van hun. En kan er gewoon nu om zitten janken als tie dichtgegooid zou worden.

haal dan alles wat met suus te maken heeft weg ofzo.
Ben het 1000% met je eens!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:39 schreef _Sanniej_ het volgende:
maar ik ben er wel de dupe van. jullie hebben geen idee wat 1 zo'n topic voor mij betekende.
Nee inderdaad heb ik dat niet, maar ik kan eenvoudigweg niet alles wat met haar te maken heeft er uit halen omdat heel de thread om hun situatie draait. Ik vind het heel knap hoe sommigen hebben gereageerd, maar ik ga toch voor de bescherming vrees ik... Suus heeft hier duidelijk de overhand in, LS heeft zelf stom gedaan, dat beseft hij nu ook wel een beetje.

Bericht hierboven

Verwijderd

Nou, dan wil ik bij deze even suus en lordspacie bedanken. als ik dit geweten had, had ik over alles mn mond dichtgehouden, dan had ik het liever voor mezelf gehouden.

• Eindbaas
Ik zal een beetje langer van stof zijn:

Vanmiddag kon er in een ander topic wel moeiteloos een foto van iemand z'n vermeende ex weggehaald worden, dus waarom kan in dit topic de conversatie tussen LS en Suus dan niet weggehaald worden? Temeer om degene die juist het meeste aan dit topic had een hard onder de riem te steken! En ook ik vind dat er Tweakers geweest zijn die echt serieus bezig waren.

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 13:57

SuperTrooper

Weet hoe het is

Laat in ieder geval weten hoe dit afloopt... Er zijn mensen die zich serieus zorgen om hen maken... Zoals ik...

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

• Eindbaas
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:41 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Nee inderdaad heb ik dat niet, maar ik kan eenvoudigweg niet alles wat met haar te maken heeft er uit halen omdat heel de thread om hun situatie draait. Ik vind het heel knap hoe sommigen hebben gereageerd, maar ik ga toch voor de bescherming vrees ik... Suus heeft hier duidelijk de overhand in, LS heeft zelf stom gedaan, dat beseft hij nu ook wel een beetje.
Waar haal jij uit dat het hun situatie is? Het topic was met een heel ander doel/vraag/stelling geopend anders.

Verwijderd

ik moet er vandoor. Ik zal morgen wel lezen hoe redelijk de modjes hier zijn op tweakers. Hoe ze met gevoelens van anderen ( mij ) omgaan.

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:45 schreef wouter76 het volgende:

[..]

Waar haal jij uit dat het hun situatie is? Het topic was met een heel ander doel/vraag/stelling geopend anders.
helaas is dat niet zo, het topic was helemaal verdraaid. Het ging er in het begin om hoe "een bekende" van Lordspacie zwanger zou zijn, en hoe men daar om mee moest gaan. Suus deed ook alsof het om "een bekende" ging. Verder in het topic werden er uitlatingen gedaan die behoorlijk kwetsend zijn achteraf gebleken, aangezien die "bekende" suus zelf bleek te zijn.

IMHO was dit behoorlijk onder de gordel van Lordspacie, aangezien er uitspraken zijn gedaan over deze "bekende" en allerlei aspecten die erbij horen. In het topic over liefdesverdriet haalde Lordspacie ook uit naar Suus en ontstond er een relletje tussen die 2 op het forum. Dat hoort OOK niet thuis op een forum in mijn ogen.
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:46 schreef _Sanniej_ het volgende:
ik moet er vandoor. Ik zal morgen wel lezen hoe redelijk de modjes hier zijn op tweakers. Hoe ze met gevoelens van anderen ( mij ) omgaan.
no offence hoor, maar ik vraag me af of het dan wel zo verstandig was om je privé-leven zo openbaar te maken op een techfora. Ik vond het HEEL knap van je en heb er bewondering voor, maar in dit geval zal hier anders gemodereerd worden dan bijv. op fokforum.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:45 schreef wouter76 het volgende:

[..]

Ik heb een ander topic in gedachten dan jij denk ik, niet die over zwangerschap, maar de andere dus.

Ik ben nu bezig met de andere thread (doorlezen that is) en besef me nu waarom je hem wilt behouden, ik zal kijken in hoeverre ik de thread kan aanpassen, maar ik kan vooralsnog nog niks beloven.

Bericht hierboven

Verwijderd

Sanniej: respect, ik weet hoe moeilijk het is, en ik vind je heel dapper...
Misschien is het een idee om in het topic posts weg te editten, of een tweede topic te starten met het copy en pasten van de posts?
Ik wil me daar best vrijwillig voor op stellen, mits de anderen het er mee eens zijn...
Want je hebt wel gelijk sanniej, het is iets belangerijks en maakt deel uit van het verwerkingsproces, en ik denk dat je op de goede weg bent...

• Eindbaas
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:07 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Ik heb een ander topic in gedachten dan jij denk ik, niet die over zwangerschap, maar de andere dus.

Ik ben nu bezig met de andere thread (doorlezen that is) en besef me nu waarom je hem wilt behouden, ik zal kijken in hoeverre ik de thread kan aanpassen, maar ik kan vooralsnog nog niks beloven.
Kijk, hier hebben we wat aan! Het is tenminste al een goede zaak dat er serieus naar mogelijkheden gekeken wordt :) Ik zie wel wat er gaat gebeuren en (ik) zal de keuze van de modjes respecteren (wat die ook mag worden).

Verwijderd

Ik vind het iig heel tof dat er rekening mee gehouden word. Bedankt.

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 11:16 schreef _Sanniej_ het volgende:
Ik vind het iig heel tof dat er rekening mee gehouden word. Bedankt.
We zijn nu een oplossing aan het zoeken, zodat iedereen blij is :)

Verwijderd

Topic is terug in SG, gelieve mijn post te lezen alvorens te posten...

• Eindbaas
bedankt

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

je mag hem van mij terug zetten mits je die laatste pagina's ff edit?

Lekker zijn is een gave :)

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 22 augustus 2001 15:22 schreef lordspacie het volgende:
je mag hem van mij terug zetten mits je die laatste pagina's ff edit?
Wat moet eruit dan :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op woensdag 22 augustus 2001 15:31 schreef Traag het volgende:

[..]

Wat moet eruit dan :?
nee laat maar is er al uit er stonden dingen van mij en suusover.

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 22 augustus 2001 15:34 schreef lordspacie het volgende:
nee laat maar is er al uit er stonden dingen van mij en suusover.
Llewella was goed bezig :7

Jeremy Clarkson

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op woensdag 22 augustus 2001 15:45 schreef Traag het volgende:

[..]

Llewella was goed bezig :7
idd al wil ik nog steeds met er in een teiltje ;)

Pagina: 1