Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenwijk-h
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
Mijn vraag

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar ervaringen met bluetooth in-ear oordopjes voor het gebruik met voornamelijk teams, op zowel mijn S10+ als mijn desktop pc.

Op dit moment gebruik ik voornamelijk mijn Sony WH-1000xm3 over-ear maar door problemen met mijn kaak kan ik hier niet langdurig gebruik van maken.

ANC is een semi vereiste, ik werk veel vanuit huis en heb dan ook geregeld te maken met de kids die thuis zitten wegens maatregelen.

Wie kan zijn of haar ervaring met de verschillende merken met voornamelijk gespreks kwaliteit met mij delen? :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 Enterprise - Dell Optiplex 3070 USF, bluetooth 5.0
Android 11.0 (Samsung S10+)
Microsoft Teams (Op zowel Windows als Android)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
geprobeerd heb ik nog niets, voor ik tot aanschaf over ga wil ik zoveel mogelijk ervaringen meenemen in het afwegen van mijn aankoop.

Wel heb ik ondertussen begrepen dat de Jabra Elite 85t een erg goede keus zou moeten zijn. Maar specs zwart op wit en feit gaan niet altijd hand in hand _O-

Verder heb ik gigantisch veel reviews gelezen over allerlei merken en types maar wordt hier niet altijd veel wijzer van. Vaak is het gesponsord en tja dan gaat objectiviteit vaak uit het raam ;) alle ervaringen zijn welkom.

Groeten,
Henk

[ Voor 3% gewijzigd door steenwijk-h op 15-12-2021 20:27 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:37
Ik kan airpods iig niet aanraden. Die dingen pakken veel omgevingsgeluid mee. Ben zelf van in ears overgestapt naar een Jabra koptelefoon omdat de mic veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenwijk-h
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
arvidbeheerder schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:51:
Ik kan airpods iig niet aanraden. Die dingen pakken veel omgevingsgeluid mee. Ben zelf van in ears overgestapt naar een Jabra koptelefoon omdat de mic veel beter is.
Ik heb ze wel serieus overwogen, de pro's komen wel goed uit de test, maar dat bewijst meteen m'n hele probleem met reviews. Ze staan soms haaks op de gebruikerservaring.

Het liefst kocht ik ook een goede koptelefoon maar door een tumor in m'n kaak en het daardoor ontbreken van een kaak kop links kan ik gewoon niet goed overweg met de druk van een koptelefoon. Zelfs mijn oude Jabra USB koptelefoon veroorzaakt overlast.

Ik weet ook ergens wel dat oordopjes een slechtere gesprekskwaliteit zullen opleveren maar goed, tot op zekere hoogte moet ik dat op de koop toenemen.