led straler met sensor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
ik plaatste bij de dochter een buiten ledstraler met sensor ...zij heeft thuis 3x220 volt ...ik meet tussen de fazes een 230 volt en tussen fase en aarding 133 volt ...wat denkelijk goed is.Maar als de lamp uit is ( staat natuurlijk altijd onder spanning ) dan zie je dat de gele led's ...niet meer echt geel zien , maar echt minimaal gaan oplichten !! als ik de aarding wegneem dan is de ledlamp gewoon volledig uit ...voor de rest werkt de ledstraler , de sensor ,de lichtsterkte wanneer ze moet werken en de tijds duur voor het branden .op de aansluiting connector staat L en N en aarding het omwisselen van de fases haalt niets uit ....als ik de aarding wegneem ,dan is alles zoals het zou moeten zijn

Bij mij thuis heb ik inkomend 3 fases en neutrale ...dus ik deed hier de test ...de éérste keer was alles O.K. zoals het moet zijn ....dan heb ik de L en de N omgewisseld ( ik had op voorhand niet gemeten waar de L of de N zich bevonden ) en dan kreeg ik hetzelfde als bij de dochter ...led's gingen heel flauw branden ...en dat hoort niet .

zelf heb in het verleden ,onze nieuwbouw volledig voorzien van electrische leidingen,maar dan ook alles incl. electrische verwarming en sanitair ...dus ik weet er wel wat van ....maar nu met die ledlamp begrijp ik het niet.

wie weet raad,

françois
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Het heeft zover ik weet niets met je drie fases te maken.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K