Goedemiddag beste mede Tweakers! Sinds zaterdag ben ik in het bezit van een Galaxy S20 FE. Tot dusver ben ik zeer tevreden en werkt alles erg vlot. Zeker t.o.v. mijn oude trouwe S7 een wereld van verschil
Nu heb ik alleen een probleem met de Ziggo Go app. Deze wil op wifi niet werken. Het laden van de app is zeer traag (denk aan een minuut) en als deze al laadt, krijg ik bij het proberen af te spelen van media de melding dat de wifi verbinding niet stabiel genoeg is (aka laadt niet). Verder werkt alles op wifi; Youtube e.d. laden direct. Zet ik 5G aan (of 4G) dan werkt de Ziggo Go app probleemloos...
Ik heb geen idee wat dit kan zijn, dus mijn laatste hoop is dat iemand hier een vergelijkbaar probleem gehad heeft.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Toestel: Samsung Galaxy S20 FE 5G
Model: SM G781B/DS
Android: Versie 11 (Versie One UI 3.1)
Modem: Standaard witte Ziggo modem, hier weet ik de specs helaas niet van.
Tevens maken we gebruik van een Linksys Mash netwerk.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Telefoon en Android geupate naar de recentste versie.
Ziggo app opnieuw geinstalleerd.
Alle WiFi opties (IP instellingen, gemeten netwerk, mac instellingen) aangepast en geprobeerd.
Alle andere apps werken probleemloos op wifi. De Ziggo app werkt dus op mobiele data ook gewoon prima.
Is er wellicht iemand die mij kan adviseren?
Alvast hartelijk bedankt!!
Ik heb geen idee wat dit kan zijn, dus mijn laatste hoop is dat iemand hier een vergelijkbaar probleem gehad heeft.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Toestel: Samsung Galaxy S20 FE 5G
Model: SM G781B/DS
Android: Versie 11 (Versie One UI 3.1)
Modem: Standaard witte Ziggo modem, hier weet ik de specs helaas niet van.
Tevens maken we gebruik van een Linksys Mash netwerk.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Telefoon en Android geupate naar de recentste versie.
Ziggo app opnieuw geinstalleerd.
Alle WiFi opties (IP instellingen, gemeten netwerk, mac instellingen) aangepast en geprobeerd.
Alle andere apps werken probleemloos op wifi. De Ziggo app werkt dus op mobiele data ook gewoon prima.
Is er wellicht iemand die mij kan adviseren?
Alvast hartelijk bedankt!!
fookin mad fer it