5 keer 'Macintosh HD' ?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valoo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-11-2022
Een goedemiddag,

ik wilde zojuist mijn macbook updaten maar daar was helaas te weinig ruimte voor want de update is 16GB! Wat ik sowieso al erg veel vind voor een update, maar goed.
Toen ging ik eens kijken waar ik ruimte kon vrijmaken, wat mij brengt bij mijn vraag/probleem:

Bij 'Schijfhulpprogramma' zie ik 5 keer 'Macintosh HD' schijven staan, waarvan er vier met 'Gegevens' erachter zijn. Een daarvan is maar 900kb, dus daar stoor ik mij niet aan. Maar die andere drie zijn 16GB - 24GB - 43GB, als ik er daar al 2 van de 3 niet van nodig heb.. zou dat al een hoop schelen.

Kan ik deze schijven verwijderen, of zijn deze wel degelijk nodig om mijn macbook te laten draaien?

Alvast bedankt voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:32
Alles kan... maar lees even goed na hoe AFPS werkt en kijk even goed waar al je data staat (en zorg voor backups).
https://support.apple.com...-utility/dskua9e6a110/mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valoo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-11-2022
Heel erg bedankt, dan kan ik daar meteen mee aan de slag. Ik had niet eens een idee wat een 'AFPS' was.

Hier kan een slotje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ok :) Zorg voor de volgende keer wel dat je de vragen beantwoord die je krijgt als je een topic opent, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Op die manier had je mogelijk zelf al het antwoord gevonden, of hoefde wij niet voor je te googlen ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.