KDL49WD759BAEP | HDMI selectie meldingen bij Android Box

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potlood-stylo
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15-12-2021
Hallo,
Heb een KDL49WD759BAEP sony heeft al enig tijd smar tv support stopgezet, ze konden mij geen andere software installeren. Heb dan een androidbox gekocht om dit probleem op te lossen, maar daar heb ik ook problemen mee. Telkens als ik een functie doe, is het van app veranderen op scherm of app opendoen, verschijnt er een dikke balk bovenaan het scherm waar de selectie HDMI opkomt. Heb dan een andere android box gekocht, maar hetzelfde. Heb dit gemeld aan sony maar die konden mij niet helpen. Zou graag eens weten waarom deze er altijd opkomt? Wanneer ik tv kijkt via de digirecorder van telenet, komt deze er ook op maar enkel bij de opstart. Met de android boxes is dat alle 30 sec.
Elke tip is welkom
Christof

Beste antwoord (via potlood-stylo op 15-12-2021 21:32)

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 11:23

Metalfreak

Hoije woh!

Die melding krijg je als er een wisseling van input plaatsvindt (resolutie, omschakeling HDR) dus ga maar eens zoeken in je beeldinstellingen van de Android box. Heb je een officiële Android TV box (Nvidia Shield of Xiaomi MiBox/Stick) of zo'n apparaat waar ze een of ander omgebouwd telefoonOS op hebben gezet?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
En over welke “Android boxen” hebben we het hier? Zou handig zijn om merk en model te noemen. Er zijn er ontzettend veel van te koop en een groot deel daarvan is ook nog eens goedkope rotzooi. Meer info is dus welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb een andere Sony staan; ook die popt soms op met een HDMI-melding zodra het inputsignaal verandert (bijvoorbeeld HDR of bijvoorbeeld 1080i signaal).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 11:23

Metalfreak

Hoije woh!

Die melding krijg je als er een wisseling van input plaatsvindt (resolutie, omschakeling HDR) dus ga maar eens zoeken in je beeldinstellingen van de Android box. Heb je een officiële Android TV box (Nvidia Shield of Xiaomi MiBox/Stick) of zo'n apparaat waar ze een of ander omgebouwd telefoonOS op hebben gezet?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potlood-stylo
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15-12-2021
Merci voor de inputs
Mijn eerste box is een MXIII4K overgekocht van een collega op het werk.
mijn recentere box is deze
https://www.amazon.nl/And...ox&qid=1639581043&sr=8-14
Heb al verschillende settings veranderd op mijn tv alsook ook mijn android box.
Maar zwarte balk blijft langskomen, welke tv box raden jullie mij aan?
Want jekunt een tv stick kopen van 30 euro tot een box van bijna 300 euro.
grt
Christof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

potlood-stylo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:17:
..welke tv box raden jullie mij aan?
Want jekunt een tv stick kopen van 30 euro tot een box van bijna 300 euro.
Voor die graag een nieuw topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies, van een probleem topic halverwege een aankoopadvies topic maken is niet handig.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1