Videokaart steun RTX 3080TI XTREME

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladetNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 20:28
Beste mede tweakers.

Ik ben al enige tijd opzoek naar een Videokaart steun voor mijn Gigabyte Rtx 3080 ti xtreme.

Voorheen had ik een RTX 2080TI bij deze kaart werd wel een steun meegeleverd. Bij zijn grote broer helaas niet.

Om het pci-e slot minder te belasten ben ik daarom nog opzoek naar een oplossing.

Graag hoor ik jullie ideeën/aanbevelingen.

Gr Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25
Ik heb mijn asus noctua rtx3070 opgehangen met een aluminium strip die bovenaan de case vast zit. Een andere optie (niet aan gedacht, was achteraf makkelijker) is een boutje door de PSU shroud heen draaien en daar de gpu koeler op laten steunen. Je kan ook kant en klare pootjes krijgen die los in je case staan en extra ondersteuning bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quadrofource
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-05 00:17
https://www.youtube.com/watch?v=liChy76nQJ4

Dit heeft mijn zeer zware MSI RTX 2070 ''sag'' weten te verhelpen. Mijn videokaart deed zelfs problemen geven met de fan snelheid die random op max ging als hij met zn rechterkant omlaag hing. Doet hij nu niet meer en geen in mijn ogen lelijke steun in de kast meer zoals de bij mijn videokaart meegeleverde steun meer :)

[ Voor 20% gewijzigd door quadrofource op 15-12-2021 18:51 ]

AMD Ryzen 9 7900X3D + RTX 3070 + 32GB DDR5 @ 5200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:32

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Stukje hout om maat zagen en het uiteinde ondersteunen?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag