Toon posts:

Log4j from frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:25

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Topicstarter
@Tijs Hofmans reviews: Wat weten we nu over Log4Shell, de kwetsbaarheid in de log4j-library?

Waarom dit een plus artikel is is me een raadsel; het is niet alleen de security wereld maar vooral een IT wereld issue. En door het artikel achter een pay wall te hangen missen belangrijke IT-ers die er meer van moeten weten er misschien essentiële informatie. Dit zou publiekelijk toegankelijk moeten zijn.
Ik snap dat jullie geld moeten verdienen, maar zo zakt het wel af vind ik.

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:17
Ik zou mij geen zorgen maken. Tweakers' bronnen zijn ook goed leesvoer. Ik betwijfel of je veel mist ten opzichtte van bijvoorbeeld deze bron van het artikel van vandaag. Genoeg andere sites die de informatie niet achter een paywall gooien.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:08
Als je als IT'er afhankelijk bent van Tweakers voor je (security) nieuws, zou ik snel eens wat meer nieuwe feeds gaan zoeken voor je RSS reader of zo.

Maar ja, een beetje gaar is het wel.

• Tijs Hofmans
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:12

Tijs Hofmans

Redacteur
Deze discussie hoort eigenlijk in het abonnemententopic en dit is daar ook al lang, lang, LANG geleden uitvoerig behandeld. Als je geen abonnement hebt zijn er gewoon de verschillende losse nieuwsberichten die we hierover hebben geschreven en in de komende weken echt nog heel veel meer gaan schrijven. Daarnaast is er het Plus-artikel als extraatje voor de betalende lezers.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee