Goeiedag,
Bij een maatje aan de andere kant van NL ga ik een rPi neerleggen met een externe hardeschijf om te gebruiken als offsite backup. Ik wil graag via rsync bestanden pullen vanaf m'n synology naar m'n raspberry pi, echter blijf ik de error "permission denied" krijgen. Het vreemde is dat rsync wel werkt als ik het uitvoer vanaf m'n synology en dat scp vanaf m'n pi ook werkt. Permissies in DSM lijken ook goed te staan. Heeft iemand enig idee?
Bij een maatje aan de andere kant van NL ga ik een rPi neerleggen met een externe hardeschijf om te gebruiken als offsite backup. Ik wil graag via rsync bestanden pullen vanaf m'n synology naar m'n raspberry pi, echter blijf ik de error "permission denied" krijgen. Het vreemde is dat rsync wel werkt als ik het uitvoer vanaf m'n synology en dat scp vanaf m'n pi ook werkt. Permissies in DSM lijken ook goed te staan. Heeft iemand enig idee?
code:
1
2
3
4
5
| ubuntu@ubuntu:~$ sudo rsync -a acidchaoz@192.168.0.199:/volume1/RaidVolume/Pub/testme/ acidchaoz@192.168.0.199's password: Permission denied, please try again. rsync: connection unexpectedly closed (0 bytes received so far) [Receiver] rsync error: error in rsync protocol data stream (code 12) at io.c(228) [Receiver=3.2.3] |
:fill(white):strip_exif()/f/image/lOGbYb3Wq3nj0Pw1n2ndCYC4.png?f=user_large)
Whoever controls the spice controls the universe.