laat jullie stem horen

Pagina: 1
Acties:

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
jullie sluiten alle topics over systeem aankopen maar waarom deze dan niet :?
[topic=209846/1/25]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zal hier zo nog even op reageren.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej,

Sorry dat ik je even heb laten wachten maar ik wil hier toch nog even (kort) op reageren. Zoals je misschien weet /hebt gelezen worden topics met de vraag 'mening over dit systeem' of 'advies voor mijn nieuwe computer' in de meeste gevallen gesloten. Er is ook een statement (faq: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154891/1?limit=350) waarin dit staat /je er voor gewaarschuwd wordt dat dergelijke topics gesloten zouden kunnen worden.

De reden waarom ik dit topic niet heb gesloten, en heb gereageerd met:
<hr>
Op dinsdag 21 augustus 2001 04:25 schreef ubermaestro het volgende:
Kan aan mij liggen maar volgens mij mocht dit nie meer.

Zie: [topic=154891/1/100]
Idd. je hebt gelijk. Voor de duidelijkheid quote ik het ook nog even:
Om 1 of andere reden is na de big crash de populatie "welke componenten" vraag enorm toegenomen, alsmede de vraag of hun huidige bestellijstje goed is....
Om eerlijk te zijn is 't PC-legoën natuurlijk 't leukste deel van de hobby, dus waarom alle componentkeuze-vragen op dit forum losgelate worden snap ik niet.

De PC-component vragen hebben altijd 'tzelfde antwoord. zodoende is de search inmiddels vol met deze topics.

Aangezien 't antwoord vrijwel altijd hetzelfde is.. zo ik graag willen verzoeken voorlopig geen PC-bouw topics te plaatsen met als enige inhoud een lijst componenten.

txs
Dit topic kan ik wel weer heel bot dichtdoen maar
dat schiet ook niet op.... let er iig. in het vervolg op![/quote]
<hr>
Onderstaand stukje is ook iets meer wat 'algemeen' en
niet specifiek in dit geval van toepassing!

Hiermee wil ik benadrukken dat we dat eigenlijk liever niet hebben, ik had het topic wel dicht kunnen doen, maar dat heb ik in dit geval niet gedaan, aangezien er een redelijke discussie liep. Er werd een redelijk aantal specifieke vragen gesteld en beantwoord, daarom vind ik het een informatieve thread.

Je zou kunnen zeggen dat we inconsequent omgaan met de regels, maar wij zien dat anders: je hebt regels, regels, faqs, policies en nog meer faqs, maar er is meer dan regels in het leven, naar mijn mening zouden wij hier ietwat luchtiger mee om moeten gaan.

Met andere woorden: niet alleen maar focussen op de faq en geldende regels, maar ook handelen in het 'redelijke'. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat we de regels niet uit het oog verliezen, maar er moet ook ruimte zijn voor het 'menselijke', dat zijn we immers allemaal

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
netjes bulldog, dit is nou modden zoals het bedoelt is, wel de regels volgen, maar ze ook rëeel toepassen zodat je een prettige sfeer krijgt.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
idd heel erg netjes gedaan Bulldog. ik heb zelf ook het topic gelezen en vondt dat de discussie zeer nuttig was en er goeie reacties gegeven in de zin van nuttige tips.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
okee... mee eens :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1