Ik heb net een nieuw huis gekocht en ben aan het verbouwen. Als draden zijn opnieuw getrokken en ik heb nu een shelly 2.5 aangeschaft om de rolluiken te automatiseren, echter krijg je het niet goed werkend.
Ik kan geen schema’s vinden met dezelfde bedrading. Alles wat ik kan vinden heeft 4 draden en ik heb er maar 3.
Momenteel zit het zo in de muur:
Van de rolluik motor: 3 draden, fase aarde en stroom (blauw, groen en bruin)
Dit loopt naar de schakelaar in de muur (alleen twee bruine stroom draden een van de motor en een van het stopcontact.
Vanuit het stopcontact zijn er wederom dezelfde 3 draden die naar de schakelaar/motor lopen.
Dit is overal zo geconnect maar wil er graag een shelly 2.5 tussen zetten om het te automatiseren.
Weer iemand hoe je dit via de Shelly moet aansluiten?:strip_exif()/f/image/dV4RHVn0p1pgRe1hWi6O98wf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KZXM2HGjjewuHwKmuXsEVAcC.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Ik kan geen schema’s vinden met dezelfde bedrading. Alles wat ik kan vinden heeft 4 draden en ik heb er maar 3.
Momenteel zit het zo in de muur:
Van de rolluik motor: 3 draden, fase aarde en stroom (blauw, groen en bruin)
Dit loopt naar de schakelaar in de muur (alleen twee bruine stroom draden een van de motor en een van het stopcontact.
Vanuit het stopcontact zijn er wederom dezelfde 3 draden die naar de schakelaar/motor lopen.
Dit is overal zo geconnect maar wil er graag een shelly 2.5 tussen zetten om het te automatiseren.
Weer iemand hoe je dit via de Shelly moet aansluiten?
:strip_exif()/f/image/dV4RHVn0p1pgRe1hWi6O98wf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KZXM2HGjjewuHwKmuXsEVAcC.jpg?f=fotoalbum_large)
...
:fill(white):strip_exif()/f/image/GlbJZ2zjlFLhsaahtoQR7wep.png?f=user_large)