Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:39
Ik heb hier een 43 inch Philips Ambilight 2 TV. Wanneer ik via de afstandsbediening naar het overzicht ga met de apps, dan wordt het beeld zwart en kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar er gaat niks gebeuren. Dan zet ik de tv uit (voor een paar minuten, anders werkt het niet) en dan werkt het weer wel.

Dit komt steeds vaker voor sinds afgelopen jaar gok ik. De tv is 6-7 jaar oud, maar nog prima eigenlijk. Het is in ieder geval super irritant, maar de vraag is wat kan ik eraan doen om dit probleem te verhelpen?

De tv draait op Android en is voorzien van de laatste updates. Zie afbeelding voor de afstandsbediening en de bedieningsknop om naar de apps toe te navigeren:

https://i.gyazo.com/3526a95fecd4c35b62edc16fa06b893e.png

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Iemand?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Lijkt nu steeds vaker vast te slaan. Volgens verschillende winkels zit het probleem in het opslag-geheugen van de tv, maar is dat op te lossen? Of ben je verplicht een nieuwe tv aan te schaffen? Cache loopt vol is eigenlijk het probleem zo gezegd.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Keertje factory default doen?

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850