Logitech wireless tobo doet heel raar!

Pagina: 1
Acties:

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
**Mijn tobo is kaputt. In deze posting gebruik ik in plaats van de dubbele punt de backslash**

Helo...

Sinds enkele maanden gebruik ik met plezier en zonder problemen de set iTouch Wireless Desktop Pro van Logitech. Dit is een draadloze muis en een draadloos tobo.

Sinds vanavond doet mijn tobo ineens heel raar. Als ik een minteken type, krijg ik\ -0
Als ik meer mintekens type, krijg ik\ ----0000 (de nullen verschijnen aan het eind)
Ik kan geen uitroepteken typen.
Als ik een IS teken type, krijg ik\ =8/
Als ik meer IS tekens type achter elkaar, krijg ik\ =8/=8/=8/

Ook roepen sommige toetsen de helpfunctie van programma
's aan ** het cijfer TWEE doet dit. Terwijl ik dit type, gaat mijn IE ineens fullscreen a la F11.

Ik gebruik Windows 2000 Pro NL, heb SP2 geinstalleerd en de nieuwste drivers en software van de Logitech site.

Mijn tobo instellingen zijn NL, VS Internationaal. Dit is niet veranderd en heeft altijd gewerkt. De problemen overleven een reboot en zijn reproduceerbaar.

Weet iemand hier iets zinnigs over te zeggen ** ik durf geen vraagteken te typen dus vervang deze zin door een vraagteken.

Bloed, zweet & koffie

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Even een oud tobo aangesloten - dit doet het wél gewoon. Het ligt dus echt aan de hardware. (Ook stiekem even omhooggeschopt >:))

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Fijn :)

Aan hardware kan je niets veranderen.. Tenzij je wilt gaan solderen..

Hebbie nog garantie?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

Batterijen????
zender te ver weg?
Reconnecten?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
DarkSide: allemaal al geprobeerd.

Ter verduidelijking: ik zoek eigenlijk mensen die dit probleem ook hebben gehad en het eventueel hebben opgelost of een workaround hebben gevonden. Of tips, zoals die van DarkSide :)

/edit - flame verwijderd

Bloed, zweet & koffie

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 15:25
Ik heb die zut ook en heb er inderdaad ook wel eens problemen mee gehad...
Zo knalde hij soms een zooi karakters niet neer en dan ineens 1 karakter 10 keer. Ook de muis wil wel eens vervelend doen (haperen, spontaan bewegen of klikken).
Ik heb dat al 2 of 3 keer gehad, verschillende keren reconnecten enz hielp niks, maar na 1 dag was het vaak weer over...
Ik zou dus niet weten wat je er aan kan doen.

(onder UT wil de muis weleens spontaan naar de grond richten...leuk met een volle rocket launcher... Hierover heb ik ooit een mailtje naar Logitech gestuurd. Kreeg het standaard install-new-drivers-never-heard-of-this-problem-before-verhaal terug)

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ligt je zender niet te dicht in de buurt van je monitor ?!

kan ook problemen geven zoals ineens een zooi tekens geven ipv 1
Pagina: 1