Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Is het mogelijk om bij de Harman Kardon Citation ONE MK2 de microfoon volledig uit te schakelen? Er zit wel een knopje op de speaker om de microfoon uit te schakelen. Maar dan gaan er ineens 4 ledjes aan op de voorkant die niet meer uit gaan. Ik had het eigenlijk liever andersom gezien.

Maar goed, naast microfoon handmatig in / uitschakelen door op de knop bovenop te tikken, zou ik liever de hele microfoon willen disabelen. Is dit mogelijk?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 23:05
Dit is helaas niet mogelijk. Ik heb hier zelf voor al contact opgenomen met Harman Kardon. Mijn Multibeam 700 heeft dit namelijk ook.

Ik heb ze gevraagd of dit eventueel met een firmware update kan worden opgelost en kreeg dit antwoord terug.
Ik heb uw verzoek doorgestuurd naar de de verantwoordelijke afdeling
Ik betwijfel echter of er iets mee gedaan wordt, daar de rode lampjes de enige indicatie zijn dat de assistant uit staat
Mogelijk kan je dit zelf ook aan ze vragen en kijken ze naar de mogelijkheden van een firmware update, ik zag dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben bij de HK Citation lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nou ja, het is niet zozeer een probleem. Maar ik wil van die microfoon af die de hele dag meeluistert, want soms begint ie spontaan wat te doen zonder dat je "hej Google" gezegd hebt. Microfoon uitzetten is dan een optie, maar dan gaan die stomme lampjes aan.

Liever nog zou ik de microfoon eruit willen halen.. Maar dan had ik deze speakers misschien niet moeten kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luc_colson
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-07-2024
Net mijn eigen citation one mk2 opgevezen. De microfoon is aangesloten via een aparte kabel dus als je die uittrekt werkt de box volledig op de mic na.