Toon posts:

Trage printer HP840

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HP 840C is ontzettend traag met printen. Hangt aan een oude pc. Oplossingen?? Doet 4 minuten over een z/w papiertje

Verwijderd

Printer met zelfde instellingen (aka driver) aan nieuwere PC hangen en de tijd klokken: indien sneller is de oude PC het probleem;
Korrekte drivers geinstalleerd?
Is het altijd zo geweest of pas na een update?
Problemen gehad met installeren van drivers?

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik weet niet hoe het zit met de 800-serie, maar de 600-serie van HP was ook gigantisch traag... niets aan te doen, waren budget-printers...

Hier heb je ook niets aan, maar goed... :)

Verwijderd

Heb zelf ook HP840 maar dan achter nieuw systeem en die doet een zwart A4'tje in paar sec.
Ik zou niet weten of het hoort, maar als het echt het printen is dan is er iets mis met je printer denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks voor de hulp.
Ga ff checken of het aan een nieuwe pc sneller gaat

MAC

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op dinsdag 21 augustus 2001 21:18 schreef mac1000 het volgende:
HP 840C is ontzettend traag met printen. Hangt aan een oude pc. Oplossingen?? Doet 4 minuten over een z/w papiertje
Heb die printer zelf ook en de mijne print echt veel sneller! Je kunt eens je printerpoort-mode in het BIOS aanpassen. Staat meestal bij Integrated Peripherals. Zet je printerpoort bijvoorbeeld eens ECP. Probeer in ieder geval alle mogelijkheden die je hebt.

edit:

Ik ben er nu wel vanuit gegaan dat je 'm niet via USB hebt aangesloten. Heb ik zelf namelijk wel en misschien dattie daarom ook wel zoveel sneller is... :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
de 800 serie spuugt de pagina's eruit als er alleen maar tekst op staat, hijs zeker 2x zo snel als de 600 serie :P

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Topicstarter
zal die bios setting nog ff proberen, is gewoon parallel, dus....

Verwijderd

Voor de goede orde ff getest (HP 840c staat namelijk hier ook :) Ik heb hem als USB ingesteld, niet parallel.

Zwart vliegt eruit in luttelijke seconden;
Kleur duurt een minuutje.

PC is een P3 500...

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de test, echt goed!!

Mac

Verwijderd

Mijn 840 is ook super snel nix te klagen :)

Misschien bios instelling inderdaad....

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 21:36 schreef mac1000 het volgende:
zal die bios setting nog ff proberen, is gewoon parallel, dus....
USB maakt echt veel verschil :)
(weet ik omdat de USB kabel er niet (...) bijgeleverd werd en ik wel een parallel kabel had liggen).

Verwijderd

Mijn 840C print snel zat. Hij doet niet langer dan een paar seconde over een z/w pag.

hangt achter nieuw systeem, edoch via parallelle kabel.
:)

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
en wat voor OS draai je??? probeer is hier te kijken www.hp.com (als ie weer in de lucht is :) ). download hier is de nieuwste driver voor je OS
Pagina: 1