FP Alpha design -> feedback alleen via ingelogde google form

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 22:43

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Op dit moment ben ik onderhevig aan de alpha test van de FP. Athands, ik heb alpha test aan staan en mijn FP zit er toch echt anders uit dan normaal ;).

Nu ben ik op zoek naar een plek om feedback te geven. In mijn profiel bij de alpha test zie ik een link naar een google form staan... maar die kan ik alleen gebruiken door in te loggen bij Google. Is er ook een manier om feedback te geven zonder in te moeten loggen bij Google?

Dit design ziet er trouwens al beter uit dan de eerdere A/B test :P.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je kunt een DM met commentaar naar @boenkeijer sturen. :)

De test staat enkel nog aan voor gebruikers met een dsp-account, de meeste daarvan kunnen in het bijbehorende crew-topic, maar jij valt een beetje tussen wal en schip. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En aangezien het een development-ding is, schop ik dit topic nog even naar MF. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 22:43

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Ah dank, dat verklaart een hoop. Heerlijk om een aparte use case te zijn }).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work