Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-
ergens in eelde ofzow heeft een vriend van me een dvd fikker gekocht voor 1100- excl btw
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Opzich wel cool natuurlijk.. maar niet spectaculair.. want deze machine encode gewoon MPEG2 en schrijft het weg op CD-R.
Iets wat je met een gewone computer+fikker ook kunt doen.
En dan kan je waarschijnlijk dus maar heel weinig kwijt op een CD-R. Ga maar na.. MPEG2 heeft een variabele bitrate tussen de 1 en 10Mbit.
En dan betwijfel ik of hij erg hoog gaat met zijn encoding.. anders is het niet meer af te spelen op een DVD speler, die dan niet hoger gaat dan 2.6Mbit van een gewone CD-R.
Hmmm.. lastig verhaal, lastig uit te leggen.. hopelijk begrijpen jullie het.
Iets wat je met een gewone computer+fikker ook kunt doen.
En dan kan je waarschijnlijk dus maar heel weinig kwijt op een CD-R. Ga maar na.. MPEG2 heeft een variabele bitrate tussen de 1 en 10Mbit.
En dan betwijfel ik of hij erg hoog gaat met zijn encoding.. anders is het niet meer af te spelen op een DVD speler, die dan niet hoger gaat dan 2.6Mbit van een gewone CD-R.
Hmmm.. lastig verhaal, lastig uit te leggen.. hopelijk begrijpen jullie het.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©