Laptop struggles

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniejelle
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15-12-2021
Hi,

Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen en ik denk dat ik weet welke ik wil, alleen zie ik er 2 die dezelfde prijs hebben en enorm op elkaar lijken (1 heeft windows 11 en de ander windows 10?), alleen heb ik geen idee waar het verschil verder in zit, lijkt me niet alleen dit toch? Ik kan ook niet vinden of de een bijv ouder is dan de ander, dus vroeg mij af of iemand dit misschien weet want voor zo'n prijs wil ik natuurlijk wel liever de beste variant :P

https://www.coolblue.nl/p...ml#product-specifications
Deze van coolblue heet Asus vivobook pro 15 k3500PH L1115W

https://www.bol.com/nl/nl...le#product_specifications
Deze van bol.com heet Asus vivobook pro 15 k3500PH L1115T

Ik hoop dat iemand kan helpen :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeviginti
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-10 23:11
Waar ga je 'm voor gebruiken?

Ik zou eens kijken naar de batterij (op beide pagina's anders omschreven), dat kan qua gebruikservaring ook nog weleens uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniejelle
Voor van alles eigenlijk. Netflix, soms filmpjes/fotos bewerken, evt werk dus office, simsen, social media etc. Maar ik weet dus al zeker dat ik één van deze twee wil, alleen ik wil graag het verschil weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou sowieso maar eens heel goed onderzoek doen; de Pro 15 staat op de NL-site van Asus met een minder goede/zware accu vermeld namelijk 50Wh en niet 63Wh zoals Bol vermeld. Dat kan dus zowel een type-fout zijn bij Asus of bij Bol.

En aangezien CB op hun website heeft staan: geopend tot 25:59 op en bereikbaar via 010 7988999, lijkt me dat best een goede optie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:56
Ook:
De W heeft een antireflectie-scherm, de T een glanzend.
De T is leverbaar, de W nog niet.

En heb je al naar alternatieven gekeken? Ik vind een vingerafdrukscanner of Windows Hello mogelijkheid toch wel iets om over na te denken.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniejelle
Ik wil sowieso een van deze twee, geen interesse in andere laptops. Behalve de windows10 of 11/schermreflectie/leverbaarheid, snap ik alleen nog steeds niet wat dan verder het verschil is.. Dus vraag mij gewoon af welke van de twee beter is.
Pagina: 1