Goeiedag tweakers!
Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor deze vraag. Ik ben niet heel bekend meer met alle componenten die op de markt zijn gebracht laatste tijd.
Ik heb al een beetje rond gegoogled en kreeg alleen maar minder verstand door het grote aantal nieuwe componenten die zijn uitgebracht. Dus ik dacht, laat ik het maar gewoon even vragen!
Vorig jaar met kerst heb ik een videokaart gekocht en merk heel erg dat mijn gpu gebottleneckt word door mijn cpu / moederbord.
Mijn vraag is welke upgrade en welke componenten het beste met mijn videokaart zullen gaan werken.
Wat er op dit moment in mijn gaming pc zit:
Videokaart: ASUS ROG Strix Radeon RX 5600 XT Gaming OC edition.
pricewatch: ASUS ROG Strix Radeon RX 5600 XT Gaming OC Edition
Cpu: Intel core i5-7600k
pricewatch: Intel Core i5-7600K Boxed
Moederbord: Gigabyte AORUS GA-Z270X Gaming K5.
pricewatch: Gigabyte AORUS GA-Z270X-Gaming K5
Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor deze vraag. Ik ben niet heel bekend meer met alle componenten die op de markt zijn gebracht laatste tijd.
Ik heb al een beetje rond gegoogled en kreeg alleen maar minder verstand door het grote aantal nieuwe componenten die zijn uitgebracht. Dus ik dacht, laat ik het maar gewoon even vragen!
Vorig jaar met kerst heb ik een videokaart gekocht en merk heel erg dat mijn gpu gebottleneckt word door mijn cpu / moederbord.
Mijn vraag is welke upgrade en welke componenten het beste met mijn videokaart zullen gaan werken.
Wat er op dit moment in mijn gaming pc zit:
Videokaart: ASUS ROG Strix Radeon RX 5600 XT Gaming OC edition.
pricewatch: ASUS ROG Strix Radeon RX 5600 XT Gaming OC Edition
Cpu: Intel core i5-7600k
pricewatch: Intel Core i5-7600K Boxed
Moederbord: Gigabyte AORUS GA-Z270X Gaming K5.
pricewatch: Gigabyte AORUS GA-Z270X-Gaming K5