Ik moet een laptop kopen voor mijn opleiding. Daar wou ik een gamelaptop voor kopen, ook aangezien ik redelijk wat game. En daar hoort natuurlijk een goed RAM-geheugen bij. Ik heb een laptop samengesteld, waarbij ik bij het RAM-geheugen aangekomen zijnde, kan kiezen tussen allerlei RAM-geheugens, en ook tussen deze twee modellen:
- G. Skill Ripjaws 32 GB
- Corsair Vengeance 16 GB
Opmerkelijk, vindt ik tenminste, is dat ze allebei even duur zijn. Terwijl G. Skill het dubbele aan geheugen heeft. Nu weet ik dat Corsair meer aan de game-kant van het spectrum zit. Dus, dacht ik, misschien kan een Corsair Vengeance 16 GB meer voor mij als gamer betekenen dan een G. Skill Ripjaws 16 GB, of zelfs meer als een G. Skill Ripjaws 32 GB. (Aangezien de prijs meestal een goede kwaliteitsindicator is.)
Dus: wat is het verschil tussen bovengenoemde twee modellen?
- G. Skill Ripjaws 32 GB
- Corsair Vengeance 16 GB
Opmerkelijk, vindt ik tenminste, is dat ze allebei even duur zijn. Terwijl G. Skill het dubbele aan geheugen heeft. Nu weet ik dat Corsair meer aan de game-kant van het spectrum zit. Dus, dacht ik, misschien kan een Corsair Vengeance 16 GB meer voor mij als gamer betekenen dan een G. Skill Ripjaws 16 GB, of zelfs meer als een G. Skill Ripjaws 32 GB. (Aangezien de prijs meestal een goede kwaliteitsindicator is.)
Dus: wat is het verschil tussen bovengenoemde twee modellen?