Verschil Intel en AMD, en tussen G.Skill en Corsair.

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilmer Schouten
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12-12-2022
Ik hoor vaak om me heen dat AMD Ryzen processors beter zijn dan Intel processors, is dat zo?
En is een 32 GB G. Skill Ripjaws videokaart een betere game-videokaart dan een 16 GB Corsair Vengeance? Ik kan ze allebei namelijk voor dezelfde prijs krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-08 16:04
G. Skill Ripjaws en Corsair Vengeance zijn RAM geheugen modules. Geen videokaarten. Welke processor je nodig hebt is geheel afhankelijk van wat je met je systeem gaat doen, idem voor het RAM geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Het is onmogelijk om te zeggen of intel of amd beter is. Net zoals dat we niet kunnen zeggen dat volkswagen of audi beter is als de ander..

(De VW transporter wint het echt wel van een audi A3 bij een verhuizing, maar een Audi TT trekt een VW Lupo eruit bij een sprintje op een groen stoplicht).

Over de gemiddelde lineup heeft AMD de laatste 2-3 jaar wel een behoorlijke verbeterslag waar ze het op vele punten van intel kunnen winnen (productiviteit, efficiency).

Welke exacte chip voor jou use-case het best is.. Tjah, wat wil je ermee doen, wat zijn je eisen ? Dat zou een intel kunnen zijn.. Dat zou een AMD kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Welkom op het forum,
Lees eerst eens Het algemeen beleid #quickstart, want hier ontbreekt nog een heleboel info. Je krijgt bij het openen van je topic een template'tje te zien. Gebruik die, dan hebben we alle nuttige info bijeen.

Nu kunnen we helaas niets met je vraag en moet je topic gesloten worden. Open gerust nog een topic, maar let op dat je dan zo volledig mogelijk bent :).

Dit topic is gesloten.