Draadloze koptelefoon met grote, diepe cups

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Goedemiddag allemaal,
Ik ben slechthorend, en draag gehoorapparaten. Daarom heb ik een koptelefoon met grote cups nodig, zodat ik ze gewoon in kan laten als ik muziek wil luisteren. Nu heb ik het volgende: ik heb naar alle tevredenheid een Beyerdynamic, bedraad. Die heeft van die grote cups. Nu ik een nieuwe telefoon heb, die geen audiojack heeft, wil ik ook een draadloze koptelefoon. Over de adapters (mini-usb -> audiojack) ben ik niet tevreden, die klippen de hele tijd uit op de fiets en zijn zeer instabiel, gaan snel kapot. Ook apparaatjes waarmee ik de Beyerdynamic Bluetooth maak, stemmen tot dusver niet tot tevredenheid: het geluid komt erg verzwakt binnen, die apparaatjes versterken niet.
Ik ben dus op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Volgens mij zijn er twee opties:
1) Een apparaatje vinden die wel goed werkt en de Beyerdynamic bluetooth kan verbinden met mijn telefoon. Maar dit moet dan wel een krachtig apparaatje zijn die misschien zelfs wat versterkt o.i.d. Iemand een idee?
2) Een draadloze headset met grote cups.

Mijn budget is max 150 euro.

Hartelijke groet,

Luck

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 16:05
Heb je al eens gekeken of Beyerdynamic een draadloze versie van je huidige koptelefoon heeft? https://europe.beyerdynamic.com/headphones-headsets.html
Ik vermoed wel dat je meer dan 150 euro kwijt gaat zijn voor wat je bij optie 2 zoekt.