Toon posts:

Alpha Centauri, helemaal op het einde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb AC bijna uitgespeeld, maar nu krijg ik steeds als ik research doe, "Transcendent Thought #x" x = 1..17 inmiddels. Hoort dat er gewoon bij en moet ik wachten tot x = 100 of zo tot het spel aan het einde komt?
Ik verwacht namelijk een Transcendence Victory, maar daar komt maar nix van, of hoort dat gewoon zo?

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 22:05

Alpine

Twisted animator

Uit het boek:
The highest form of victory is the Ascent to Transcendence, the next step in the evolution of humanity. In order te ascent, you must complete an extraordinary Secret Project-the Ascent to Transcendence-which can be started only after at least one faction has completed the Vioce of Planet Secret Project.

Verwijderd

Die uitvindingen doen er niets toe. Het gaat door middel van een wonder, welke weet ik niet meer. Daardoor kan elke "faction" zijn of haar gedachtenb in de planeet invoeren. Dan heb je die overwinning. Als ik jou nu was, kappen met die uitvindingen (dat geld kan je wel beter gebruiken) en beginnen aan dat wonder

Verwijderd

Topicstarter
Nee, the Voice of Planet heb ik al gebouwd. Daarmee begint de Ascent to Transcendence. Dat is namelijk een wedstrijd tussen de facties wie het eerste met transcendence klaar is, die kan zijn persoonlijkheden implanteren in de planeet.
Ik ben bang dat ik eerder aan de wetenschappelijke ontdekking "transcendent thought" ben begonnen dan dat ik "the Voice of Planet" heb gebouwd (ik speel University, en had eens per turn een ontdekking op het laatst) en dat-ie dat niet snapt :?

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus dat ik "The ascent to Transcendence" niet kan bouwen (dat is dus een secret project), want dat staat niet - zoals alle andere secret projects - in de lijst met mogelijke bouwsels! :?
Ik voldoe dus wel aan de eisen om het te kunnen bouwen (nl. the voice of planet gebouwd hebben)...
Vaag...

Verwijderd

Het kan zijn dat je aan het begin van het spel, deze optie hebt uitgezet. Daar kan je kiezen op welke vier methodes je het spel kan uitspelen: economic, conquer, allied en de transludence (of zoiets) victory. Deze kan je alle vier aanzetten, maar er ook 3 van uitzetten. En mijn theewater vermoed dat je de laatste optie hebt uitgezet. Want je kan dan wel het wonder bouwen, maar verder kan je er niks mee
Pagina: 1