Mijn vraag
Hallo allemaal, graag zou ik wat van jullie kennis en kunde willen vragen.
Ik wil mijn thuis abonnement aanpassen van een 3 in 1 naar een internet only pakket.
Nu ben ik opzoek naar een vervanger van de mediabox.
Wat ik zoek is een tv kastje waar ik zelf ook apps op kan zetten zoals KIJK, NETFLIX, VIDEOLAND NPOSTART, YOUTUBE etc. En deze met een afstandbediening willen kunnen bedienen. Nu kom ik er niet helemaal uit, er is zoveel keus. Bij veel boxen zie ik wel dat je ermee kan netflixen, youtubben, prime enzo kan gebruiken maar het is mij niet helemaal duidelijk of ik bijvoorbeeld KIJK erop kan zetten (voor de Nederlandse zenders).
Graag jullie advies en/of gedachtengang hierover?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Geprobeerd wijs te worden op het wereldwijdeweb.
Alvast heel erg bedankt voor de reacties!
Hallo allemaal, graag zou ik wat van jullie kennis en kunde willen vragen.
Ik wil mijn thuis abonnement aanpassen van een 3 in 1 naar een internet only pakket.
Nu ben ik opzoek naar een vervanger van de mediabox.
Wat ik zoek is een tv kastje waar ik zelf ook apps op kan zetten zoals KIJK, NETFLIX, VIDEOLAND NPOSTART, YOUTUBE etc. En deze met een afstandbediening willen kunnen bedienen. Nu kom ik er niet helemaal uit, er is zoveel keus. Bij veel boxen zie ik wel dat je ermee kan netflixen, youtubben, prime enzo kan gebruiken maar het is mij niet helemaal duidelijk of ik bijvoorbeeld KIJK erop kan zetten (voor de Nederlandse zenders).
Graag jullie advies en/of gedachtengang hierover?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Geprobeerd wijs te worden op het wereldwijdeweb.
Alvast heel erg bedankt voor de reacties!