Hoi,
Kan iemand mij helpen met aansluiten van Nest Thermostaat met Heat link V3 op een thermische regelaandrijving 24v (Uponor) zie afbeelding.
:strip_exif()/f/image/eJ6UEZvYVzgmZfisu8z4H3xp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6qnRabf284EbAVSZgHaQ5PuY.jpg?f=fotoalbum_large)
Huidige situatie:
Thermostaat en thermische regelaandrijving waren aangesloten op het zwarte kastje.:strip_exif()/f/image/BRUJwmDFePeyK8649ax1LvbW.jpg?f=fotoalbum_large)
Thermische regelaandrijving (Uponor) staat aangesloten op "gasklep" 6 en 7 en thermostaat in woonkamer is aangesloten op Therm. 5 en 8.
De vraag is nu hoe sluit ik de Heat Link aan? Ik vermoed dat de zwarte kastje er tussen uit moet en dat Heat Link direct aangesloten moet worden op thermische regelaandrijving 24V (Uponor).
Alvast bedankt.
Sam
Kan iemand mij helpen met aansluiten van Nest Thermostaat met Heat link V3 op een thermische regelaandrijving 24v (Uponor) zie afbeelding.
:strip_exif()/f/image/eJ6UEZvYVzgmZfisu8z4H3xp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6qnRabf284EbAVSZgHaQ5PuY.jpg?f=fotoalbum_large)
Huidige situatie:
Thermostaat en thermische regelaandrijving waren aangesloten op het zwarte kastje.
:strip_exif()/f/image/BRUJwmDFePeyK8649ax1LvbW.jpg?f=fotoalbum_large)
Thermische regelaandrijving (Uponor) staat aangesloten op "gasklep" 6 en 7 en thermostaat in woonkamer is aangesloten op Therm. 5 en 8.
De vraag is nu hoe sluit ik de Heat Link aan? Ik vermoed dat de zwarte kastje er tussen uit moet en dat Heat Link direct aangesloten moet worden op thermische regelaandrijving 24V (Uponor).
Alvast bedankt.
Sam
[ Voor 48% gewijzigd door sam240 op 12-12-2021 22:31 ]