Toon posts:

Niet kunnen e-mail en een nieuw beeldscherm, HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kreeg net een noodkreet van een vriend van mij over de e-mail, lees maar:
-----
Ha Ruud!!!!!

Ik heb een (leuk) probleem... Om mijn computer outfit op het kantoortje een beter aanzien te geven had ik een 17 inch scherm geinstalleerd. Keurig aangesloten en alles deed het prima totdat ik ging emailen. Het downloaden duurde lang en uiteindelijk kreeg ik foutmeldingen dat ik geen contact kreeg met de server, wachtwoord moest opnieuw ingevuld worden etc. Kortom ik kreeg geen nieuwe emails meer, voor de rest alles werkte perfect.
Even balen dus (als je aan emailen verslaafd bent) Het enige wat ik veranderd had waren dus de monitoren....Vervolgens het oude monitortje aangesloten en wat schetst mijn verbazing..... het emailen verliep weer van een leien dakje..

Kortom hoe ken dit????? heb je enig idee waaraan het kan liggen?

Groeten X vanaf het oude schermpje
---------

is dit probleem uberhaupt mogelijk??, of zou hij gewoon de pech hebben gehad dat de mailserver net plat lag toen hij het nieuwe scherm aansloot?, ik snap er eigenlijk nix van en het lijkt mij vrij onmogelijk....

Verwijderd

Onmogelijk. ;)

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Idd...lijk mij ook vrij onmogelijk, maar heeeeeeeel mischien dat ie een driver voor de monitor geinstalleerd heeft en dat daar iets fout in zit, maar als die dat niet gedaan heeft is het ONMOGELIJK

Verwijderd

Topicstarter
meer reacties????....
iemand met veel fantasie die t kan verklaren??
(en ja mensen, ook ik denk dat het ONMOGELIJK is, maar misschien is er een creatief brein die iets kan bedenken :P)

Verwijderd

Jouw laatste opmerking lijkt me meer logisch dan dat het scherm het probleem is :) Is a koinkydinky.

Verwijderd

laat hem de mailserver een keer pingen, het account opnieuw installeren, en als hij chello heeft, probeer het dan eerst even vanaf www.chello.nl

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48
Misschien genereert het nieuwe beeldscherm een of andere signaalstoring op de telefoonlijn?

Ander stopcontact proberen? Geaard stopcontact gebruiken? PC-kast apart aarden?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

videokaart met 2 monitor aansluitingen *D

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
En toen werd ie wakker...

No production networks were harmed during this posting

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Dit is een schoolvoorbeeld van een HOAX.

Iemand die het voorelkaar krijgt om een moden (of whatsoever) ontregeld te krijgen met een monitor vind ik heel erg eeeh 'knap'.

Op zich wel een leuke grap, maar (voor mij) niet meer dan dat :)

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 21:49 schreef Jaymz het volgende:
Dit is een schoolvoorbeeld van een HOAX.
*D
&ltIRC-mannetje&gt Zet dat er dan in en gooi em dicht :D
Ja pa :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.