Ik heb hier iemand anders zijn computer staan die het volgens zeggen altijd deed.
Zodra ik de stekker in het stopcontact steek gaan alle fans draaien (voeding, video, CPU), moederboord lampje gaat branden, maar er is geen signaal naar de monitor.
Beide video outputs geprobeerd (onboard/videokaart)
De start/reset knoppen werken niet, alles blijft aan ook bij langdurig startknop indrukken.
Het systeem start ook op wanneer start/reset knoppen zijn losgehaald.
Wanneer de voeding van het MB wordt gehaald start de voeding niet uit zichzelf op, via internet uitgezocht hoe alles door te meten en de voeding geeft geen rare waardes, dus voeding waarschijnlijk goed?
Geheugenbanken een voor een geprobeerd, geprobeerd zonder geheugen, geen effect.
Alle kaarten, HDD, DVD eruit gehaald, ook zelfde resultaat.
CMOS batterij gaf laag voltage, vervangen en nog steeds zelfde resultaat.
Hardware, wat ik ervan heb:
MB: ASUS M3N78-VM
PCU: ?
Video: ASUS BRAVO 9500/DI/512MD2
ram: 2X KINGSTON ???
kast: Antec NSK 1380 cube case, mATX, 350W
Ik denk dat het MB het probleem veroorzaakt? Iemand nog suggesties?
Zodra ik de stekker in het stopcontact steek gaan alle fans draaien (voeding, video, CPU), moederboord lampje gaat branden, maar er is geen signaal naar de monitor.
Beide video outputs geprobeerd (onboard/videokaart)
De start/reset knoppen werken niet, alles blijft aan ook bij langdurig startknop indrukken.
Het systeem start ook op wanneer start/reset knoppen zijn losgehaald.
Wanneer de voeding van het MB wordt gehaald start de voeding niet uit zichzelf op, via internet uitgezocht hoe alles door te meten en de voeding geeft geen rare waardes, dus voeding waarschijnlijk goed?
Geheugenbanken een voor een geprobeerd, geprobeerd zonder geheugen, geen effect.
Alle kaarten, HDD, DVD eruit gehaald, ook zelfde resultaat.
CMOS batterij gaf laag voltage, vervangen en nog steeds zelfde resultaat.
Hardware, wat ik ervan heb:
MB: ASUS M3N78-VM
PCU: ?
Video: ASUS BRAVO 9500/DI/512MD2
ram: 2X KINGSTON ???
kast: Antec NSK 1380 cube case, mATX, 350W
Ik denk dat het MB het probleem veroorzaakt? Iemand nog suggesties?