RSS-feed voor .geek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkjeric
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 21:45
Misschien vraag ik hiermee iets wat voor de meesten totaal overbodig lijkt, maar weet iemand of er een aparte RSS-feed bestaat voor de .geek-artikels? Van Nieuws, Reviews, .Plan en Meuktracker zijn er aparte RSS-feeds, wat ik veel overzichtelijker vind dan de catch-all in de Mixed Feed.

De .geek-reeks bevat vaak de meest interessante artikels, maar die geraken wat verloren in de homepagina, de tracker of de Mixed RSS-feed (waar ze niet eens als .geek worden aangegeven). Zeker als je (zoals ik) maar om de zoveel dagen eens tijd hebt om alles door te nemen. Er worden sinds een dik jaar echt VEEL meer nieuwsposts en artikelen uitgepoept dan vroeger! Dat laatste is uiteraard vooral positief, maar het maakt het er niet gemakkelijker op om de .geeks te blijven volgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor zover ik weet is er geen aparte feed voor, maar in de Category-tag is netjes ingevuld dat het een .Geek is, maar dan moet je natuurlijk wel een rss-reader hebben die dit kan verwerken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die bestaat al jaren, zolang zelfs dat ie niet eens de rename naar 'geek' heeft gekregen:

https://tweakers.net/feeds/redactieblogs.xml

Als je de alternate-headers opzoekt op een .geek-artikel (of een rss-reader hebt die dat automatisch kan) kan je 'm ook vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkjeric
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 21:45
Dirk schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:23:
Voor zover ik weet is er geen aparte feed voor, maar in de Category-tag is netjes ingevuld dat het een .Geek is, maar dan moet je natuurlijk wel een rss-reader hebben die dit kan verwerken.
Blijkbaar doet Feedly dit alleszins niet goed |:(
ACM schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:41:
Die bestaat al jaren, zolang zelfs dat ie niet eens de rename naar 'geek' heeft gekregen:

https://tweakers.net/feeds/redactieblogs.xml
Wauw, heel erg bedankt! _/-\o_

Ik had al elke combo van "geek(s).xml" geprobeerd, maar ik kon nog lang blijven proberen zo te zien. Kon er ook niet echt inkomen dat net van die reeks geen RSS-feed zou bestaan. Deze tweaker dankt u zeer!