Toon posts:

Flaman_Creationz valt me lastig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(twijfelaartje tussen SU en LA eigenlijk maar hier krijgt flaman nog een kans om zelf wat te toe te voegen dus lijkt me beter hier)

Lieve Adjes,

Ik kreeg net het volgende mailtje,
> Subject: Warez
> Ik heb het aan hlpdsk gevraagd, de site die in je SIG staat mag niet omdat er
> OP die site een link staat naar een ware (dat MSN plus gebeuren)
> Flaman_Creationz
1) Waarom valt deze *GEBRUIKER* mij lastig? Mijn sig is al tijden de zelfde (niet net veranderd dus) en bevat ten eerste al geen links en al helemaal niet naar warez. De gebruiker die ie waarschijnlijk bedoeld is kickass456. Tevens is het uitdelen van warez waarschuwingen een taak van de crew en niet van de gebruikers.

2) MSN plus! word op grotere shareware sites als 32bit.com gewoon gelinkt dus ook die warez status die het hier schijnbaar heeft is ook erg dubieus.

3) Waar bemoeit die gast zich mee? ik doe 95% van mijn posts in P&W onze vriend flaman heeft wel getelt *2* posts in P&W, kortom meneer is gewoon bezig een beetje foute users op te sporen waar dan ook op het forum, eigen rechtertje te spelen en die mensen dan nog per email lastig te vallen ook. Ik vind dit geen normale gang van zaken en verwacht ook dat jullie (crew dus) deze gebruiker een halt toe roepen.

Verwijderd

Volgens mij is die MSN Plus gewoon freeware hoor

Verwijderd

Van de MSN Plus site:
8. Is that software legal? Is it free to use and distribute?
From my point of view and the unofficial point of view of people working at Microsoft (the TechEd conference is great for meeting interesting people :), the Plus! Extension is far from illegal. This is not a crack, I have not disassembled or decompiled any part of the original Messenger program and I'm not monitoring its network communications. For people who knows what I'm talking about, I'm only making calls to the Win32 API. I'm using Hooks and WinProcs sub-classing in most of my program (no, I'm not sending my source code, this is not Linux-land here).
en
Kix@$$ 21-8-200 20:19 eejz, ik hoorde dat ik die msn link uit m'n sig moest halen, is dat zo?
HlpDsK 21-8-200 20:20 welke link?
Kix@$$ 21-8-200 20:20 naar www.csw.nl/msn
HlpDsK 21-8-200 20:22 is die msn zooi freeware?
Kix@$$ 21-8-200 20:22 jep
Kix@$$ 21-8-200 20:22 die MSN Extension pack bedoel je?
Kix@$$ 21-8-200 20:22 die is freeware
HlpDsK 21-8-200 20:23 alles op die site bedoel ik
Kix@$$ 21-8-200 20:23 ja
Kix@$$ 21-8-200 20:23 de rest heb ik gemaakt
HlpDsK 21-8-200 20:23 als er niks illegaals op staat mag het wel denk ik
Kix@$$ 21-8-200 20:23 owkee, tnx!

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wijs die 'Flaman_Creationz' even het SU forum, kan ie daar voortaan naartoe, is iedereen tevreden.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
omg doe eens rustig, in plaats van dat je mij nou contact op neemt ga je onnodig lopen te blaten in LA

Ik had een topic gezien over MSN PLUS die gesloten werd vanwege het feit dat MSN plus een BAN KILLER had en een ware was.

Ik heb het programma ook, gekregen door de SIG van KIXASS456
In zin profiel staat dan blijkbaar het verkeerde email of ik heb perongeluk jou email gecopied.

Ik had aan hlpdsk gevraagd of zon link in je SIG mocht en dat mocht dus niet. Ik probeer dus sociaal te zijn (en niet in LA te blaten) en neem contact met je op vanwege dit feit.

Maar goed dit ging dus allemaal per ICQ en ik heb KIXASS dat al verteld over die SIG etc etc. Het mocht niet van HLPDSK en heb het niet op het forum geplaatst omdat ie anders een ban of waarschuwing zou krijgen. Ik had in zijn profiel dus JOU adres gezien, of anders per ongeluk op jou proiel gedrukt.

tjeez wat ben jij een driftkikker zeg

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Laat een modje in het vervolg dan contact opnemen als je denkt dat dat nodig is, veel users vinden het (terecht) irritant als ze voor dit soort dingen door (onbekende) mede-users direct benaderd worden.

Verwijderd

Hij kwam bij mij aan met de vraag of bv. een site met daarop Win2K te downloaden illegaal was. Jah duh dat mag niet.

Maar waar staat trouwens dan een officiële verklaring van Microsoft dat het legaal is?

• Flaman
Jah ik zie het nu ik heb per ongeluk jou profiel aangedrukt ipv die van KIXASS

hiervoor mijn excuus maar ik vind jou topic erg kinderachtig.

Je praat alsof je gestalkd door me wordt doe is rustig man.

momentje ik ben over 10 minuten terug effe weg

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 21:15 schreef Flaman_Creationz het volgende:
omg doe eens rustig, in plaats van dat je mij nou contact op neemt ga je onnodig lopen te blaten in LA

Ik had een topic gezien over MSN PLUS die gesloten werd vanwege het feit dat MSN plus een BAN KILLER had en een ware was.

Ik heb het programma ook, gekregen door de SIG van KIXASS456
In zin profiel staat dan blijkbaar het verkeerde email of ik heb perongeluk jou email gecopied.

Ik had aan hlpdsk gevraagd of zon link in je SIG mocht en dat mocht dus niet. Ik probeer dus sociaal te zijn (en niet in LA te blaten) en neem contact met je op vanwege dit feit.

Maar goed dit ging dus allemaal per ICQ en ik heb KIXASS dat al verteld over die SIG etc etc. Het mocht niet van HLPDSK en heb het niet op het forum geplaatst omdat ie anders een ban of waarschuwing zou krijgen. Ik had in zijn profiel dus JOU adres gezien, of anders per ongeluk op jou proiel gedrukt.

Hehehe >:)
Mara het _is_ geen bannerkiller, maar het programma geeft veel meer opties, waaronder een bannerkiller die standaard uit staat

P.s. Al die beta software in de meuktracker mag wel :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:15 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ik heb het niet zo op mensen die denken dat ze crew zijn en op eigenhoudje mensen gaan mailen dat ze fout zitten, heeft nix met drifkikkers te maken, maar gewoon dat dit de taak van de *CREW* is en niet van jou..

Verwijderd

offtopic:
dit is weer gelijk mooie spam voor m'n site :+

• Flaman
Ik had GISTEREN het precies uitelegd aan HlPdSk. Er is ook een draadje gesloten vanwege deze ware. Dus ik vroeg eerst aan HlPdSk (gisteren dus) of dat mocht in de sig. Toen zei hij VANDAAG pas dat dat niet mocht.

Ik heb de history niet want hij staat niet in mijn lijst. Maar ik heb het zo gezegd tegen hlpdsk. Toen ICQde ik KIXASS dat dat niet mocht in je sig bla bla bla dus die reageerde niet.

Toen drukte ik (dacht ik) op het profiel van KIXASS maar ik drukte perongeluk op die van jou (excuses)

Ik speel niet voor crew, ik wilde juist hem waarschuwen VOORDAT de crew het zag, want anders zou ie een ban krijgen of zo iets dergelijks.

De enige fout die ik gemaakt heb is dat ik jou profiel perongeluk had gedrukt.

EN je had me ook emailen of icq-en.

• Flaman
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:19 schreef HlpDsK het volgende:
Hij kwam bij mij aan met de vraag of bv. een site met daarop Win2K te downloaden illegaal was. Jah duh dat mag niet.

Maar waar staat trouwens dan een officiële verklaring van Microsoft dat het legaal is?
Dat was mijn vraag van vandaag als voorbeeld

de originele vraag had ik gistern gesteld over de SIG van KIXASS.

• Flaman
Het gaat mij niet om het feit of het nou wel of niet een ware is. Er is een topic over gesloten en daaruit maakte ik op dat het een ware was. Tegen hlpdsk zei ik ook dat het om MSN PLUS ging en die zei dat het niet mocht.

daarna pas vroeg ik het over w2k als voorbeeld

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat er totaal niet over of dat msn geblaat nou legaal is of niet, (we raken ot en daar zijn we in [topic=208075/1/255] nog voor gewaarschuwd dat we dingen die er niets mee te maken hebben er niet bij moesten betrekken op straffen van bans ensow) het gaat er om dat flaman denk de admin uit te kunnen hangen, en dat *DAT* iets is wat echt niet kan. Of dat msn gebeuren dan legaal is who carez open er een nieuw topic over ofzo..het blijft een feit dat flaman A) gebruikers lastig valt over warez B) nog zo insecuur bezig is dat ie de verkeerde gebruikers mailed ook.

• Flaman
Hoezo wil ik de admin uithangen?

Ik wilde hem alleen er op wijzen dat hij anders gebanned kon worden

ik snap nog niet waar jij je zo druk om maakt

Verwijderd

Ja, ag, het is nu tocxh gebeurt, en je doet er nu nix meer aan, maar Flaman, je hoeft in het vervolg niet te waarschuwen, want al is het warez, dan:

of de mod haalt het weg
of de mod vraagt of ik het weg wil halen

en dan is het ook weer gebeurt

• Flaman
Mja ok ik wilde gewoon sociaal zijn en hem er op wijzen

niet om de admin uit te hangen...

ik wilde niet dat ie een ban zou krijgen

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wouw, vette site :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:56 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Hoezo wil ik de admin uithangen?
Ik wilde hem alleen er op wijzen dat hij anders gebanned kon worden
Okay laten we het simpeler maken dan multiple choice:

Het uitdelen van waarschuwingen is de taak van :

A) Flaman_Creationz
B) De adjes
C) Anders namelijk: ...........

• Flaman
En ik zoek geen users op

ik zocht gewoon waar KIXASS het laatst gepost had. (lees anders effe de posts die ik doe ja?

En zolang de mods hier niet op reageren voel ik mij niet genoodzaakt om met discussieren

en nogmaals het was niet bedoeld als een waarschuwing zoals mods die geven

MAAR EEN WAARSCHUWING ZODAT HIJ GEEN BAN ZOU KRIJGEN!!!

Verwijderd

Waarschuwing :?

:( Heej Flamman Stome L*L als je dat nog 1 keer doet dan...
:) Psst hey Flamman wat jij daar hebt mag eigenlijk niet, haal het maar snel weg voor de modjes het zien...

Duidelijker?

• Flaman
tjieta snapt het

zo bedoelde ik

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:05 schreef Cheatah het volgende:
Duidelijker?
Ik denk dat velen het niet waarderen als ze op "wangedrag" - om het zo maar te noemen - gewezen worden door niet-crew.
Je bedoelt het dan wel goed, maar het wordt vaak niet gewaardeerd door de tegenpartij.

Verwijderd

Ok, iedereen heeft er spijt van, SLOTJUH!!! :P

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:02 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Okay laten we het simpeler maken dan multiple choice:

Het uitdelen van waarschuwingen is de taak van :

A) Flaman_Creationz
B) De adjes
C) Anders namelijk: ...........
C: Kertje :Y)

nee maar serieus, wat een onzin, okee, dat fm je een mailtje stuur is een beetje vaag en op een beetje "ik ben de baas-niveau" (foei), maar om dat nou "lastig vallen" te noemen... en dan kun je hem toch ff terug mailen ipv hier een topic erover te openen? :+

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 21:48 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Het gaat mij niet om het feit of het nou wel of niet een ware is. Er is een topic over gesloten en daaruit maakte ik op dat het een ware was. Tegen hlpdsk zei ik ook dat het om MSN PLUS ging en die zei dat het niet mocht.

daarna pas vroeg ik het over w2k als voorbeeld
Nee .. jij bracht het alsof MSN plus niet legaal was. En of een illegaal programma mocht. Zo zei je het. Je denkt toch niet dat ik van elk programma op de planeet weet wat legaal is of niet?

Als MSN Plus niet legaal is dan mag het niet. Is het wel legaal dan mag het wel. Nou moet je niet de boel gaan verdraaien.
Pagina: 1