(twijfelaartje tussen SU en LA eigenlijk maar hier krijgt flaman nog een kans om zelf wat te toe te voegen dus lijkt me beter hier)
Lieve Adjes,
Ik kreeg net het volgende mailtje,
2) MSN plus! word op grotere shareware sites als 32bit.com gewoon gelinkt dus ook die warez status die het hier schijnbaar heeft is ook erg dubieus.
3) Waar bemoeit die gast zich mee? ik doe 95% van mijn posts in P&W onze vriend flaman heeft wel getelt *2* posts in P&W, kortom meneer is gewoon bezig een beetje foute users op te sporen waar dan ook op het forum, eigen rechtertje te spelen en die mensen dan nog per email lastig te vallen ook. Ik vind dit geen normale gang van zaken en verwacht ook dat jullie (crew dus) deze gebruiker een halt toe roepen.
Lieve Adjes,
Ik kreeg net het volgende mailtje,
1) Waarom valt deze *GEBRUIKER* mij lastig? Mijn sig is al tijden de zelfde (niet net veranderd dus) en bevat ten eerste al geen links en al helemaal niet naar warez. De gebruiker die ie waarschijnlijk bedoeld is kickass456. Tevens is het uitdelen van warez waarschuwingen een taak van de crew en niet van de gebruikers.> Subject: Warez
> Ik heb het aan hlpdsk gevraagd, de site die in je SIG staat mag niet omdat er
> OP die site een link staat naar een ware (dat MSN plus gebeuren)
> Flaman_Creationz
2) MSN plus! word op grotere shareware sites als 32bit.com gewoon gelinkt dus ook die warez status die het hier schijnbaar heeft is ook erg dubieus.
3) Waar bemoeit die gast zich mee? ik doe 95% van mijn posts in P&W onze vriend flaman heeft wel getelt *2* posts in P&W, kortom meneer is gewoon bezig een beetje foute users op te sporen waar dan ook op het forum, eigen rechtertje te spelen en die mensen dan nog per email lastig te vallen ook. Ik vind dit geen normale gang van zaken en verwacht ook dat jullie (crew dus) deze gebruiker een halt toe roepen.