Toon posts:

Deskjet 840c weigert papier te laden

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een HP deskjet 840c en deze weigert nu, na enige tijd stil te hebben gestaan, het papier te laden. Alles gebeurt zoals het zou moeten gaan, behalve dus het laden van het papier van de papierlade naar het printgedeelte.
Wie kan mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
heb je al even geprobeerd met bijvoorbeeld envellopen?

Verwijderd

Topicstarter
Ook met enveloppen doet hij precies hetzelfde

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op dinsdag 21 augustus 2001 20:57 schreef Dreadnaught_ het volgende:
Ik ben in het bezit van een HP deskjet 840c en deze weigert nu, na enige tijd stil te hebben gestaan, het papier te laden. Alles gebeurt zoals het zou moeten gaan, behalve dus het laden van het papier van de papierlade naar het printgedeelte.
Wie kan mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt
Zie je die rolletjes wel gaan draaien? Als die niet gaan draaien dan houdt het iig op...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 22:10

krietjur

Where am I?

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met m'n HP Deskjet 600, de rollen om het papier te laden draaien wel, maar het papier wordt zelden tot nooit "opgepakt". Als dat het geval is, kap omhoog en met een vochtige, niet pluizende doek de transportrollen goed schoonpoetsen. Echt stevig poetsen, en het lijkt misschien dat er niet veel rommel afkomt (de doek werd bij mij in elk geval niet echt vies), maar na de tijd deed ie 't bij mij weer als een tierelier..

Verwijderd

Misschien de rollen ff schoonmaken.
Als mn 850C weer eens papier weigert te pakken, wil het helpen, om deze met een vochtige doek schoon te maken.

Verwijderd

Ff contact op nemen met hp helpdesk (duurt wel lang want je wordt van de een naar de ander door verbonden) maar die lui kennne je zo telefonisch helpen je printer schoon te maken.

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-07 21:35
En als je de papieren een beetje er in drukt? pakt ie het dan nog steeds niet?

Verwijderd

Dat heb ik op de zaak ook vaak gezien. We gebruikten
daar een stukje schuurpapier om die rollen mee te
behandelen. Dat werkte prima :)

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor de reacties, alleen de gouden tip is er nog niet. Want nadat alles is schoongemaakt, aangedrukt en nagekeken pakt hij het papier nog steeds niet. Het lijkt wel alsof het papier te laag ligt, waardoor de rollen er niet bijkunnen.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

bij deskjets uit de 500 en 600 series kun je van HP een stukje plastic met een soort schuurpapier of borsteltjes krijgen wat je in de printer moet stoppen en dan schuurt het de rollen weer schoon. dat kun je inderdaad ook zelf doen met een vochtige doek, of voor hardnekkig vuil met licht schuurpapier of een doek met wasbenzine...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 22 augustus 2001 09:15 schreef Dreadnaught_ het volgende:
Alvast bedankt voor de reacties, alleen de gouden tip is er nog niet. Want nadat alles is schoongemaakt, aangedrukt en nagekeken pakt hij het papier nog steeds niet. Het lijkt wel alsof het papier te laag ligt, waardoor de rollen er niet bijkunnen.
En als je handmatig het papier probeert in te voeren, wordt het papier dan wel gepakt door de printer? Anders is je printer toch echt niet in orde en zal die toch nagekeken moeten worden...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Pagina: 1